Kinderbeveiliging wandcontactdozen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Maria1983, 13 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Wie heeft er al voorbereidingen getroffen voor de beveiliging van wandcontactdozen? Ik heb gisteren bij ons de gaten geteld en heb zeker 30 van die rottige afdekplaatjes nodig.... :D
    Ik heb gisteren bij de bouwmarkt gekeken en zie daar een klein setje hangen voor 5 euro voor vier van die plaatjes. Vanmorgen heb ik op internet gekeken en zie bij Bol.com en Babydump setjes met 12 stuks voor ongeveer € 10,-
    Veiligheid gaat boven alles, het leven van mijn kind gaat niet om een paar euro meer of minder. Maar heeft iemand al ervaring met het beveiligen van wandcontactdozen en zo ja, welke heb je gekocht en over welke ben je wel of niet tevreden. Heb ook recensies opgezocht, want lees over alle afdekplaatjes wel verschillende verhalen. Van die pluggen wil ik liever niet, gewoon van die dingen waar je zelfs als volwassene er bijna niets in krijgt ;). Gewoon zoals die hieronder.

Jippie's Stopcontactbeveiligers Wit (12 stuks) | Veiligheid | Baby-Dump

2. cooksie

cooksie Bekend lid

24 aug 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Wij hebben alleen op de contactdozen afdekplaatjes waar ze bij kan. Dus die achter de bank bijvoorbeeld niet... Ook in onze slaapkamer niet... Wij hebben ook die van de bouwmarkt...

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.833
    19.170
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb ze van hema. Die zijn prima. Wij hebben alles afgedekt waar hij bij kan komen. Dus alles op zijn kamer, onze slaapkamer en woonkamer. Op de overloop is er eentje over, maar die zit vrij hoog. En daar haal ik vrij vaak iets in en uit (gebruik ik voor de föhn). Ook de wandcontactdozen in de keuken (boven het aanrecht) zijn niet afgedekt. Daar kan hij niet zomaar bij en ook daar worden vaak apparaten gewisseld.

4. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Hema, alleen waar Siem bij kan zit iets

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hier alleen in de slaapkamertjes.. Woonkamer kan ze voorlopig nog niet bij..

Deel Deze Pagina