Ik heb de commode en kledingkast opnieuw ingericht maar of het handig is? Ik heb het als volgt: Commode: Linkerlade commode : hydrofiele luiers en zwitsal producten Rechterlade commode : vol met luiers huidige maat Linkerkastje bovenste plank : Beddengoed Linkerkastje onderste plank : aankleedkussenhoezen en badcapes Rechterkastje bovenste plank : voorraad luiers en billendoekjes Rechterkastje onderste plank : zwemkleding en zwemluiers Kledingkast: Linkerkant 1e plank : rompers Linkerkast 2e plank : kleding huidige maat (sokjes, broekjes, jurkjes, enz..) Linkerkast 3e plank : slaapzakken en pyjama's Linkerkast 4e plank : een kist met kleding die ze nog past maar waar het seizoen van over is. Rechterkant op de plank : te grote kleding Rechterkant onder het hanggedeelte : speelgoed waar ze nog te klein voor is. Is dit logisch of zouden jullie het anders doen?
Als het voor jou handig is is t toch goed? Ik heb alle passende kleding in de commode liggen en beddengoed in de kast Maar heb wel fijne commode met 3 ruime lades dus tja Vind zelf in elk geval fijn om alle kleding bij de hand te hebben, vooral rompers want t wil nog wel eens mis gaan met een poepluier Mjaah nogmaals, als het voor jou handig is en goed werkt dan is t toch goed
ja, met lades is het handiger. Ik kan de kleding wel in de 2 lades leggen maar luiers bij de hand vind ik ook zo handig...
Wij hebben de rompers ook in de commode zitten. Handig bij een ongelukje. Kan je je kindje gelijk weer wat schoons aantrekken. vaak is (hier) alleen de romper dan vies geworden en hoef je je kindje niet bloot (buiten de luier dan) op te tillen en mee te nemen naar de kast voor een rompertje. als je wel nog andere kleding nodig heeft, heeft je kindje iig wat aan het lijfje.
Hier in de commode het beddengoed, badcapes, aankleedkussenhoezen, hydrofiele doeken en washandjes. Luiers liggen beneden, daar nemen we er een van mee als ie in bad gaat. Verder gebruiken we de commode niet. In de kledingkast de rest