hoi, Onze zoon van twee slaapt heel moeilijk zowiezo moeten we er echt tig keer uit per nacht. Maar als je hem in bed legt is het brullen en wil hij er weer uit....ikke niet slapen is het antwoord.... Als je hem dan laat liggen bv krijgt hij een woede aanval...ook als hij als hij eruit komt niets te drinken krijgt.. Zn woede aanval houd ongeveer 1,5 tot 2 uur aan hij hoort en ziet niets meer..... Ik weet het niet meer vanalles geprobeerd maar ik weet het gewoon echt niet meer.... We hebben nog twee kinderen waarvan ons eerste kindje autisme en adhd heeft die is smorgens om 5 uur wakker, en onze baby van net een jaar wordt ook wakker van onze zoon die elke keer wakker is.... Kortom help!!!! we lopen op ons tandvlees..... groetjes charlie
Hoe oud is hij? En geef je zijn zin bij een woedeaanval? Want in dat laatste, zal hij ook een woedeaanval blijven houden. Als je hem na een half uur toch wat geeft, zal hij de volgende keer langer doorgaan. Ben zelf niet een voorstander van laten huilen, maar ik weet ook niet of hij nog heel klein is?
Hoe laat gaat hij naar bed? Slaapt hij nog s middags? Hoe lang speelt dit al? Hoe ontstaat die driftbui, wat doen jullie? Blijven jullie erbij of juist niet? Hij is verder helemaal gezond?
Hij is 2 bijna 3, We geven hem niet zn zin ook nooit gedaan het enige wat ik doe op zn moment is hem op mijn schoot houden en tegen hem praten.... Het komt eigenlijk als je hem op bed legt of als hij geen drinken mag.... Ook komt het soms zo maar.... Voor de rest is hij gezond
Wat hier hielp is er even rustig bij gaan zitten tot ze in slaap viel. Heb je al gevraagd waarom hij zo huild is hij bang evt een nacht lampje.
Hij heeft een nachtlampje heb hem wel gevraagt maar hij kan het nog niet echt duidelijk uitleggen hij zegt dan ikke niet slapen...
En als je het in alternatieve sferen zoekt? Weet niet of je daar open voor staat? Je schijnt met een bepaalde soort stenen (onder het bed of in de vensterbank) de slaap te kunnen bevorderen. Mijn oudste (ASS en HSK) is behandeld door een cranio-sacraaltherapeut. Hij had ook gigantische driftbuien (overdag en 's nachts) en werd ook vaak 's nachts wakker en wilde dan niet weer naar bed. De behandelingen zelf waren genoeg, maar de optie voor stenen leggen is wel genoemd om te proberen als het voor de volgende afspraak niet beter zou worden.