hoi meiden, ff een vraagje.. ik heb een commode met boven twee kleine lades en daaronder twee grote.. in de onderste grote lade heb ik dekbed overtrekjes, waar kan ik het beste de rompertjes, slabbetjes, spuugdoekjes pakjes, slaapzakken ed doen? alvast bedankt! xx
in de commode heb ik speentje, rompertjes, en luiers in de practische handbereikbare lade gedaan. ik heb daarnaast een grote kleding kast met niet alleen hang maar ook lig gedeeltes, onder liggen alle bedden gerij en zo. Pakjes hangen in de grote kast ook. alleen sokjes en alles wat je bv bij verschonen direct nodig heb heb ik binnen handbereik van de commode ( alles is in hand bereik ookd e grote kast dus dat scheeld) daarnaast heb ik leuke mandjes gekocht waar ik ook kleine dingetjes in heb gedaan en op het plankje heb ik de zalfjes, badspulletjes ect staan. je moet gewoon ff kijken wat voor jou practisch is. Weet je als je het indeeld, zodra je het allemaal gebruikt, en je bemerkt dat het niet practisch is ga je toch weer her indelen naar gevoel tot je je draai gevonden heb ik weet zeker dat ik het ook niet zo laat staan.
okee, is het makkelijker om alles in mandjes te doen? ofniet? want bij mij gaat alles in de commode, heb geen ruimte voor een kleding kast..
ik vind mandjes altijd heel practisch . door mijn hele huis heen gebruik ik mandjes grote mandjes, kleine mandjes, mandjes met deksel, mandjes zonder deksel. /HAHA sorry kon het niet laten mandjes geven je de ruimte om dingen op te bergen die je niet hebt. Dat is het voordeel er van, Ik wil nog een grote mand waar ik de luiers in kan doen ( schone) en in de kleine heb ik wel op de commode staan.
hoi renate, persoonlijk heb ik ook niet veel ruimte om een kledingkast kwijt te kunnen, dus ik heb boven de commode twee keukenkastjes (welliswaar mee behangen) hangen een daar heb ik aan 1 kant een hang gedeelte gemaakt en de rest schapjes voor kleding en luiers en in de commode zelf sokjes en beddengoed enz.