We hebben een commode met 4 laden. Wat is nou het makkelijkst om bovenin te hebben liggen? Ikwil in de commode sowieso de luiers, hydrofiele luiers en washandjes, rompertjes, sokjes e.d. in doen.
Wij hebben ook 4 laden en nog een deur met 2 planken. In de lade hebben wij deze indeling: - Rompers - Luiers - Hydrofiele luiers,washandjes - Sokjes, spuugdoekjes, slabbertjes.
hoi hoi, wij hebben een commode met links en recht een deurtje en in het midden 4 lade's. ik heb in de bovenste la : de luiers 2e la : de rompertjes 3e la : de t-shirts en broekjes 4e la : de sokjes. in het rechtse deurtje liggen de hydrofylie luiers en de molton luiers en de linkse deur, de badcapes, en reserve babydoekjes, luierzakjes, en zo nog wat kleine spulletjes
wij hebben 2 planken (achter deurtjes) en 1 lade. In de lade liggen rechts het ondergoed van de oudste, links liggen de rompers van de jongste. in het midden staan 2 mandjes met sokken voor allebei. Op de bovenste plank liggen van links naar rechts, de hydrofieldoeken, doekjes en washandjes,de badcapes, de hoezen voor het kussen Op de onderste plank liggen slaapzakken en pyama's Op het plankje boven de commode staan 2 mandjes met allerlei potjes, flesjes, borsteltjes, e.d. Op de commode zelf natuurlijk het aankleedkussen, een schemerlampje en een mandje met 2 maten luiers en een pakje doekjes.
Wij hebben een commode met 2 deurtjes met 2 planken en 3 plankjes in het midden. Bovenin nog 2 laatjes. Linker laatje: rompers/sokken baby Linker deurtje: reserve-voorraad luiers en doekjes Rechter laatjes; rompers/sokken peuter Rechter deurtje: vanalles en nog wat voor de peuter Bovenste plankje: spuugdoekjes/washandjes Middelste plankje: hydrofiel luiers Onderste plankje: nog niks Verder op de commode dan aankleedkussen, doekjes, boterhamzakjes (om de vieze luiers in te doen) Daarboven een plank met luiers in 2 maten, 2 knuffels en een bakje met spullen voor de baby (thermometer, wecesinpoeder e.d.)
Wij hebben het als volgt Hydrofielluiers direct onder de commode (is een open vak) Dan komen 3 grote lades 1. Rompers en sokjes en maillots 2. Pyjama's en slaapzakken 3. beddegoed en waskussenhoezen Aan de zijnkant van de commode zijn nog 2 open vakken. In de bovenste hebben we luiers, in de onderste een dicht luierpak en voorraad billendoekjes
wij hebben een commode met bovenin 2lades en daaronder 2deuren met planken. linker lade: sokken, ondergoed rechter lade: luiers, spuugdoekjes en slabbetjes linker deur: rompers, pyjama`s en kleding die nog te groot is (een deel van de berg) rechter deur: hydrofielluiers, washandjes, dekens, omslagdoeken en kruiken. ik weet ff niet meer hoe ik het had toen alyssa nog baby was, maar zal ongeveer hetzelfde zijn geweest. liefs doris
Wij hadden bij Eva: Bovenste la: doekjes, hydrofielen, verzorgingsspullen, sokken Middelste la: luiers, rompers, omslagdoeken, beddengoed Onderste la: slaapzakken en nog wat rommel Nu krijgt de baby geen kledingkast, dus in de commode gaan nu alle kleertjes. Beddengoed, grootste deel hydrofielen, omslagdoeken en slaapzakken gaan nu waarschijnlijk in de (kleine) vaste kast op de babykamer. Daarbij hebben we ook een klein open kastje, ik denk dat daar wat verzorgingsspulletjes in gaan en wat doekjes.
Wij hebben een commode met 4 lades. 1e lade liggen hydrofieldoeken en washandjes 2e lade liggen rompers en pyama's 3e lade ligt beddegoed en waskussenhoezen 4e lade liggen badcapes, lodger enz
Bovenste lade, spuugdoekjes, hydrofylluiers en washandjes Tweede lade, Kleertjes, rompertjes Derde lade, Badcape, aankleedkussenhoes Deurtje, bovenste plank, kleertjes, veel al die nu nog te groot zijn Onderste plank, beddengoed Luiers heb ik in een soort zak naast de commode hangen dus altijd voor het grijpen.