Dag dames Ik heb een tekstbord cadeau gekregen 'the princess sleeps here' erop Super schattig! Niet zo heel groot, denk 30x10 zo een beetje in de breedte. Alleen weet ik niet zo goed hoe ik dat aan de deur van de babykamer moet bevestigen. Wil niet gaan boren in de deur en met dubbelzijdig plakband gaat het ook niet lukken vrees ik... Of het moet super sticky zijn. Nou had ik zelf in gedachte om vanaf de bovenkant van de deur, twee touwtjes naar beneden te laten zakken ofzo.. Maar dan moeten er 2 gaatjes in het bordje gemaakt worden om daar weer de touwtjes aan te knopen bedenk ik me terwijl ik typ Nou jullie begrijpen het al, ik weet even niet hoe en wat... Handige tips? Iemand? Ben niet zo creatief aangelegd Thanks!
tesa heeft van die kleef strips waar je bordjes mee kan opplakken, ik heb hier een stalen bordje van 25 bij 20 mee op de muur gehangen met onze namen en trouwdag. Aan de zijkant steekt een stukje uit waarmee je het kan verwijderen. Zit muur vast. Strips - Voorwerpen monteren met dubbelzijdige kleefbanden of -strips - tesa BV
Dank voor je reactie. Goed idee, zal me er in gaan verdiepen. Maar krijg je bij het afhalen dan geen vlekken ofzo? Van wat achtergebleven lijm ofzo. Of dat het misschien de verf van de deur eraf haalt. Juist omdat het zo goed plakt.
Hier een bordje met dezelfde tekst, maar hebben gewoon een spijker in de deur gemept😂 vinden de deuren toch lelijk dus die gaan op termijn weg
Die thesa klinkt wel erg goed. En mocht het strepen achterlaten dan hang je er toch een krijtbord overheen? Dan kan ze dat zelf inkleuren als ze groot genoeg is.
Vroeger had ik een houten letter op de deur.die zat vast met tandpasta.nu ook een een bordje op de deur van ioor en die heb ik dus ook opgeplakt met gewone witte tandpasta.werkt prima en als je het verwijderd hoef je alleen maar een nat doekje er overheen te halen.
Genoeg manieren zie ik dus. Krijtbord is een leuke voor later, zal die onthouden! De deur wil ik zo min mogelijk beschadigen, want daar moeten we nog wel even mee voort. Denk te gaan voor de tesa plakkers. Tandpasta?! Geinig, dat ook maar eens proberen dan
Dubbel zijdige plakband werkt hier super hoor. En bij verwijderen pulken en sticker verwijderaar gebruiken...