Weet iemand waar ik ergens grote spuugdoeken kan vinden? Heb er nu een aantal van de Hema, maar ze zijn erg klein en niet makkelijk over je schouder te leggen bij het laten van een boertje. Bedankt alvast!
O.a. Koeka heeft van die langwerpige, als je dat bedoelt... Makkelijker (en goedkoper) gewoon flinke stapels hydrofiele luiers inslaan? Heb je ook genoeg leuke kleuren en printjes van tegnwoordig.
Hehe, hydrofielluiers Hier bij dochter wel eens gehad dat we na 1 voeding 3-4 hydrofielen nodig waren voor haar gespuug.. Maar liepen dan ook bij de KA, en na veranderen van de voeding was het een heel stuk minder. Gewone spuugdoekjes zijn m.i. echt véééel te klein.
Ik gebruik ook altijd hydrofielluiers.. Die kleine spuugdoekjes zien er leuk uit maar je hebt er niks aan.. Zitten alsnog m'n kleren (en die van haar) helemaal vol..
@MamaR ik red mij prima met die hele kleine spuugdoekjes van de Prenatal etc. Mijn dochtertje heeft nog nooit gespuugd, ze heeft hooguit wat zever/belletjes in haar mondhoek na een voeding. Ik doe makkelijk één dag met een doekje.
Hier ook hydrofielluiers. Bij de eerste gingen ze er echt met weet ik het hoeveel per dag door heen, bij de tweede kunnen we vaak wel een dag doen met een doek.
Hier ook hydrofieldoeken als spuuglap over mijn schouder. Ik heb er dan wel een gewoon spuugdoekje bij voor het afvegen van het mondje. Hier een baby die enorm veel spuugt, dus de hydrofielen zijn niet aan te slepen
ik heb bij allebei hydrofielluiers gebruik ipv spuugdoekjes. mijn kids gebruiken spuugdoekjes als tut (nog steeds 4 en 2 jr). idd met die spuugdoekjes zit alsnog alles onder als je een beetje een spuger hebt. liefs doris
Ik heb spuugdoekjes bij de v&d gekocht die ik best wel groot vind, vooral vergeleken met de spuugdoekjes van de Prenatal.