Naast elkaar vind ik mooier staan. Ik zou er ook automatisch van uitgaan dat de roepnaam alleen de eerste naam is, en de tweede naam dus de tweede naam (tenzij je er een streepje tussen had staan, dan had ik het wel helemaal als roepnaam gelezen). En als je voorop al alleen Lize hebt staan, dan is het al helemaal duidelijk lijkt mij. Vind het trouwens mooie namen, los van elkaar, maar de combinatie doet 't 'm echt.
vorige kaartje had ik de 3 namen gewoon naast elkaar. en mensen begrijpen als alleen de roepnaam op de voorkant staat dat dat ook de roepnaam is , en de tweede die erbij staat een extra naam is dus had namelijk ook op de voorkant alleen de roepnaam staan en nu doen we het zo ook weer gewoon naast elkaar dus
Ik vind naast elkaar mooier en logischer. Je zou ook kunnen overwegen om Lize groot te zetten, en daaronder wat kleiner Lize Mila.
Ik zou ook voor naast elkaar gaan. Eventueel met achternaam erbij dat het de complete naam is. En sowieso op de voorkant alleen de eerste naam. Zo gaan wij dat doen
Haha grappig dat iedereen het een mooie naam vindt. Dit zijn alleen niet de namen die we gaan gebruiken heb alles even veranderd haha..
Ik neem aan dat haar roepnaam op de voorkant van het kaartje komt? Dan zou ik zeker kiezen voor naast elkaar. Onder elkaar staat naar mijn idee niet mooi.
Ik vind naast elkaar mooier. Kan je de roepnaam niet nog een keer laten terugkomen, bijvoorbeeld op de voorkant op lize is geboren op... ? Roep ook maar wat
Ik zou naast elkaar doen. Zo deden wij het ook zelf. En dan eronder van: Lize weegt **** gram en ** lang. (bijvoorbeeld) Zoals het er nu staat lijkt het alsof ze Mila heet als 'doopnaam' en Lize met de roepnaam. En niet twee namen heeft. Door de roepnaam voorop het kaartje te hebben staan en nog eens onder de twee namen in een zin (zoals het voorbeeld) is het heel duidelijk. (we hebben bij ons bij de meiden geen misvattingen gehad in elk geval)
Ik vind dit het mooiste. Anders denken mensen dat ze een dubbele naam heeft. ( tenminste dat zou ik denken)
Naast elkaar. Ik ga er dan altijd vanuit dat de eerste naam de roepnaam is. Ik vind het bij 1 naam heel vreemd eruit zien als deze onder elkaar staan. Je zou de roepnaam anders ook wat groter of dikgedrukt kunnen doen.
Ik vind naast elkaa rook mooier eruit zien. Mensen die echt interesse in je hebben, onthouden heus wel dat ze Lize heet.
Naast elkaar ... Wij hebben wel 3 steeds (nu dus ook weer) 3 namen en hebben de roep naar groot en de 2 andere namen daar onder in een kleinere letter type
Lastig... Wij hebben een roepnaam boven staan en dan de drie "echte" namen eronder. Zijn roepnaam is afgeleid van de eerste naam.
Naast elkaar als je inderdaad de roepnaam op de voorkant hebt staan lijkt dat mij wel duidelijk genoeg.