Ik ben op zoek naar een buggy die makkelijk en snel in- en uit te klappen is én waar een maxi cosi op geklikt kan worden. Liefst een beetje budget tips, al word dat volgens mij lastig
Hm, naar zoiets ben ik ook wel op zoek. Misschien kijken of er via Marktplaats een goeie koop voor zo’n Quinny te regelen is.
De Quinny zapppppp !! Zo'n fijne buggy vooral in begin met maxi cosi erg compact en kik idd op marktplaats want de Quinny Zapp 1 (oud model) is Hey compactste
Bedankt voor alle tips! Ik ben aan het twijfelen tussen een Quinny Zapp via marktplaats of een Maxi cosi Mila nieuw. Hoe rijdt de Quinny met drie wielen? Lijkt me instabiel...
Wij hadden bij dochter een quinny met 3 wielen. Ik vond het een onhandig rotding, helemaal als je een stoep op moet oid. Mede daarom speuren we nu naar iets met 4 wielen.
Ik zou eerder voor de Mila gaan! Ik vind de quinny echt onstabiel. Bij 2 van de 3 kindjes omgevallen door het gewicht aan de handvaten. Mn oudste reed/speelde en toen klapte die heel gemakkelijk voorover. Vind het maar onhandig! Nunna pep lijkt me wel een stuk steviger
Ik ben uiteindelijk voor de Maxi Cosi Mila gegaan. Ga er morgen 1 ophalen in de buurt via Marktplaats.