Hoi! Onze Fay groeit als kool en we hebben veel gedragen, maar leuke, kleertjes waar ze niet meer in past. Ik weet dat sommige mama's met weinig rond moeten komen en zou graag de dingen die nog mooi zijn willen doorgeven. Het gaat niet om eindeloze zakken met kleertjes, maar zo nu en dan een pakketje om de kledingkast aan te vullen. Ik woon in Amersfoort. Ik kan het in Amersfoort gratis brengen. Laat het maar weten als je interesse hebt, stuur bijv. een priveberichtje. We hebben vooral hema, ducky beau, noppies, cakewalk, dpam enzo, vanaf maatje 50. Fay (meisje) gaat zo langzamerhand naar maatje 72. Ze is in november geboren. Dus maat 50 is vooral winters. Groetjes
ik zou zo ff niemand weten maar super dat je het door wilt geven! ik geef ook alles door aan de overbuurvrouw! (die kleine kleertjes gebeurd niets mee, is vaak nog super netjes en soms niet eens gedragen!)
Nee klopt... sommige dingetjes heeft ze echt maar één of twee keer aangehad. Soms was het onze smaak niet of groeide ze gewoon snel door een maat heen... zo zonde. En als ik iemand er blij mee kan maken is dat alleen maar mooi meegenomen. Ik heb echt respect voor de meiden die het met veel minder moeten doen, dus ik help ze graag.
Wat een mooi gebaar! Het is inderdaad allemaal al duur genoeg. Ik kan het nu makkelijk betalen en vraag mij soms ook wel eens af hoe moeders dat doen die maar weinig tot niks te besteden hebben... Ik spaar nu alle kleding op van mijn oudste en geef het soms door in de familie. Ik krijg zelf ook wel eens wat. Zo helpen we elkaar een beetje. Je zult er vast iemand erg blij mee maken!
Wat lief van je!!! En je brengt me best op een idee! Ik ben nog niet bevallen hoor, maar ik vind het wel super dat je hier post en ik denk dat ik je voorbeeld tegen die tijd ook ga volgen!!!
Wat leuk zeg! Ik kwam vandaag toevallig deze site tegen: Ecomama doos - Ecomama Beetje hetzelfde initiatief, dus mocht je via dit forum niemand kunnen vinden, dan misschien via deze site?
Geef hier de kleertjes ook voor het grootste deel weg, aan m'n beste vriendin en m'n schoonzusje. Onze favo setjes bewaar ik.
Erg lief! Heb het zelf ook niet breed maar heb de wereld kleding voor mn meisje... Er zijn tegenwoordig zulke leuke kleertjes te krijgen voor een prikkie...Zelfs bij de wibra/zeeman hebben ze wel eens leuk spul. (De duurdere merken koop ik in de uitverkoop of via marktplaats).
Wat attent van je. Zelf heb ik het niet super breed maar ik kan wel leuke dingen voor de kleine kopen. Soms zijn er vrouwen die afhankelijk zijn van de goedheid van anderen. Ik vind het een super goed idee. Ik hoop dat meer vrouwen dit voorbeeld volgen. groeten Jane
Sommige voedselbanken hebben tegenwoordig ook een kledingbank, misschien is dat een idee. Dan weet je zeker dat het naar mensen gaat die weinig hebben.
Hoi! Wat leuk dat iedereen het zo'n goed idee vindt Maar ik heb nog van niemand reacties gehad die het graag willen hebben. Ik post het nog even in de lounge en anders probeer ik het inderdaad even via de reguliere sites. Wat leuk dat jullie die als tip gaven, goede initiatieven zo! Van de echt sentimentele setjes wilde ik een dekentje maken... stukjes romper/shirtjes/broekjes die aan elkaar wil naaien. Maar ik ben niet zo heel erg creatief, dus ik hoop dat ik het ook echt ga doen
@zilvervosje, wat een mooi gebaar....en wat een super idee om er een dekentje van te maken....je brengt me op ideeen!!!