Hahahahaha (sorry moet een beetje lachen) tja dat kan ja, maar ik doe sowieso meestal wel open als er iemand aanbeld. Ik zou zeker voor voornamen gaan, lekker simpel en kort..
Hier is het: Samantha achternaam & Otto achternaam Als er kindjes komen dan wordt het: familie achternaam... jaja mijn achternaam hahaha
Ik er van maken : Familie achternaam achternaam Dus de achternaam van je vriend en van jou. Komt misschien ook wel een beetje omdat ik in Spanje woon, en mijn dochtertjes dus 2 achternamen hebben (die van papa en van mama)
wij hebben Voorletter + achternaam (man) Voorletter + achternaam (van mij) Voornaam zoon & Voornaam zoon wel getrouwd, maar ik heb mijn eigen naam gehouden en zijn naam staat daarachter
Wij gaan als de kleine man er is ook een bordje laten maken. Bij ons worden het gewoon onze voornamen. Dus Pietje Truusie Klaasje Wij zijn ook niet getrouwd maar onze voornamen zijn allebei 9 letters en achternaam van mij is al 11 letters en van hem 10 letters dus dan worden het wel erg volle regels.
Een vriend van een kennis is in elkaar gemept door vreemden toen hij de voordeur openden omdat ze zijn voornaam zeiden..vandaar mijn terughoudendheid met zulke dingen.
Wij hebben allemaal dezelfde achternaam. Dus dat is makkelijker voornaam man + voornaam mij + achternaam De naam van Isa staat niet op het brievenbus. Het hoeft ook niet.. Als de post maar juist in de brievenbus zit.
Wij hebben helemaal geen bordje. Vrienden weten ons te wonen, vreemden hoeven niet te weten hoe we heten.
Echt waar!!!! Jee wat erg zeg, ongelovelijk dat zulke dingen gebeuren. Tis toch erg dat je niet eens je voordeur open kan doen zonder dat je iets overkomt:x Maar ik snap je nu helemaal...