wie kan mij de gouden tip geven? sophie slaapt vaker alleen nog 's middags, als ik haar dan in bed leg dan kan ik er vaak nog wel zon 3 tot 5 keer heen, omdat ze dan is gaan staan of rondkruipt in bed. ik ga er dan heen, stop haar dan weer goed onder, leg dr doekjes bij dr hoofdje, maar praat niet tegen haar.
ja dat zegt mn moeder ook al, denk alleen dat het dan nog langer duurt voordat ze in slaap valt. en trouwens als ik dr weer onderstop en ze valt toch in slaap (zoals nu), ligt ze lekker onder de dekens. als ik dr laat staan, ligt ze misschien ergens tegen spijlen ofzo aan.
niet vervelend bedoeld hoor...maar waarom ga je er steeds heen?is het erg koud overdag op dr kamertje dat ze onder iets moet liggen? bridgett slaapt overdag gewoon in dr kleertjes met niks verder.ze heeft geen dekentje of lakentjes omdat ze er toch niet onder blijft liggen en ze slaapt gewoon lekker hoor.bij ons is het gemiddeld zo'n 20 graden op haar kamertje (zuiden) ze gaat ook heel t bed door.soms ligt ze nog ff te spelen... maar tussen de middag slaapt ze gemiddeld zo'n 1,5 tot 2 uurtjes. ik leg dr op bed en ga naar beneden.soms gaat ze meteen slapen en soms ligt ze eerst nog een half uurtje te kletsen enzo (overdag dan hoor.)
HIer ook een woel kont, hij gaat ook zitten en weer staan, maar uiteindelijk valt hij wel in slaap Als hij niet lekker ligt gaat hij goed liggen of laat het duidelijk merken door te huilen, dan pas leg ik hem goed Ik vind hem soms in de gekste manieren in bed, erg schattig
slaapzak aan (zodat ze het niet koud kan hebben) dekens weg en lekker laten staan, ze word het vanzelf moe en houd ermee op, easy, waren alle "probleempjes" maar zo makkelijk op te lossen.. Ik heb hier een hoofdbonker gehad en hij ligt altijd ondersteboven helemaal niet "fijn" ziet het eruit maar het is nu eenmaal ZIJN manier..
Hier ook een uk die in bed staat, ik ben er nu al een beetje aan gewend, ze gaat vanzelf liggen als ze moe is, wij gaan alleen kijken als ze huilt... . Als ze stil is dan gaan we naar boven en leggen haar dekentje over haar heen....
ok wat een reacties, ik zal ff antwoord geven. -raam staat op een kiertje, tis niet koud daar, ze is die temp gewend. -ze heeft een slaapzakje aan, ook daarmee kan ze kruipen.. -ze heeft nu een rompert aan met lange mouwen, truitje met lange mouwen aan en daarover dus een slaapzakje zonder mouwen. -oja en ligt dus onder lakentje en dekentje. maar ik "mag" er dus niet meer heen gaan, gewoon lekker laten gaan, en pas als ze huilt heen. tis gewoon een fase, komen we wel overheen.
youame ligt nooit onder een deken wil ze niet slaapzak wil ze niet meer aan het is een fase ze kruipen het hele bed door en gaan vanzelf wel goed liggen als het niet lekker ligt heb youame ook op de raarste manieren zien liggen laat der lekker liggen alleen als ze huild erheen gaan
Niemand zal zeggen dat je er niet heen 'mag' maar de vraag is of je dat wilt. Als jij je er prettig bij voelt moet je gewoon naar je dochter toegaan maar ik zou ook zeggen, lekker laten staan, ze valt vanzelf wel om als ze moe is. Het feit dat jij steeds komt om haar goed te leggen zal haar eerder (langer) wakker houden dan het staan op zich