Hoi, We zijn inderdaad de afgelopen dagen bezig geweest met de navigatie van de site en de daarbij behorende namen. Het bleek dat de naam 'forum' met de naam 'forum.php' en de omvorming naar '/forum/' problemen gaf. We hebben toen geprobeerd met de omvorming '/index/'. Ging een paar dagen maar daarna weer ellende. Toen dachten we, we proberen '/forums/' maar ook die gaf problemen. We hebben nu alles terug gezet zoals het eigenlijk in het begin was. De hoofdpagina is portal.php en de index van de forums is index.php. Voor het gemak hebben we die namen ook gebruikt in de navigatie en gebruiken we geen omvormers (Custom Rewrites en Custom Redirects) meer. Als je /forum/ of /index/ als startpagina had zul je die even moeten wijzigen naar www.zwangerschapspagina.nl je weet dan zeker dat je altijd goed zit. Die is niet te veranderen Het kan zijn dat we het nog een keer moeten veranderen hoor ... Lotte
Ok bedankt voor de uitleg. Het geeft bij mij niet de problemen die sommigen aangeven..... Maar was gewoon even benieuwd.
hey hey.. Ik ben een bemoeial, dus bemoei ik mij overal mee Maar ik denk dat het verwarrend is voor een nieuwe bezoeker. Ik zou er nooit op gekomen zijn om een forum te zoeken onder de term index.. Dus ik denk dat het voor de groei van jullie ledenaantal een gevaarlijke keuze is.. *stopt met bemoeien*(nu dan ffies)
Bemoeien...? Je hebt misschien wel een punt. Aan de andere kant, als het forum anders helemaal niet goed functioneert...kost dat misschien leden Bemoeienissen zijn altijd welkom hoor
Ik vind Index absoluut onduidelijk als link naar het forum. Ik was gewoon het forum kwijt en ging maar steeds via de Laatste Berichten gedeeltes... Het is wel wat langer, maar misschien kun je het forumindex noemen? (is dat eigenlijk wel correct Nederlands? ). Of bij de uitleg "Welkom op Zwangerschapspagina" een verwijzing dat het forum onder Index te vinden is? Het is maar een ideetje... Maar goed, gelukkig weet ik het weer te vinden op de 'correcte' manier
We hebben het nog eens in de groep gegooid en jullie hebben wel een punt. We hebben het weer aangepast in de hoop dat het overzichtelijker en duidelijker is. Lotte