Songfestival - Top tweets - Laatste nieuws, weer en sport | MSN NL Lijkt me wel gaaf als zij zou gaan. Hebben we misschien eens kans om in de finale te komen.
Dan gaan we eindelijk eens kans maken en dat wordt de eerste keer in 28 jaar dat ik ga kijken Dus ik zeg; JA!
Ik zeg ook ja maar zag al op tv dat de Tros het allemaal eerlijk wilde en bladiebla dat ze dan mee moest doen met het nationale songfestival.. doe ff normaal!
Ik hou helemaaaal niet van Anouk. Maar ik denk wel dat zij veel meer kans maakt om te winnen dan aldie andere losers van de laaste jaren... Ik zeg dus JA!
nou..ik (Anouk) had mij dus opgegeven voor het EuroVisie Songfestival. Volgens mij heb ik hier een killersong klaarliggen, maar helaas de Tros maakt er liever weer de zoveelste talentenshow van. het gaat blijkbaar meer om het vullen van zendtijd dan om een keer een kans te hebben om in de finale te komen. jammer hoor. Dit had ze op FB gezet
Me too. Ik mag haar totaal niet sorry. Van mij mag ze naar het Songfestival hoor. Ze zegt dat ze in de finale kan komen (tenminste dat maak ik op uit het feit dat ze het over een killersong heeft), dus dat mag ze dan van mij graag laten zien c.q. bewijzen!
vind Anouk niks sorry, geen idee of ze beter zou scoren. Denk dat we sowieso weinig kans maken, maakt niet uit wie erheen gaat. Het is echt landen die op elkaar stemmen geworden en niet meer perse het talent. Erg jammer!