Wat een leuk spontane meid was bij Pownewd vind ik haar nu een stuk minder leuk presenteren bij Rtl Boulevard. Ze doet vreselijk haar best hoor maar ik vind haar niet een type voor dit programma. Lijkt ook of ze bijna geen adem neemt tussen haar zinnen door, zie haar aderen in haar nek.
Blegh, ik vind haar vreselijk. Dat zogenaamde populaire ' kijk mij het eens hartstikke leuk doen' irriteerd me gigantisch!! Laat Winston maar snel weer terug komen, en zet anders als invaller Lieke of Gijs maar neer! Ik vind het wel heerlijk dat Albert er niet zit, het lijkt zo een stuk gezelliger .
Vind haar ook niet leuk presenteren. Maar goed, het was ook haar eerste keer natuurlijk bij Boulevard.Kan me best voorstellen dat je dat wel zenuwachtig maakt.Misschien daardoor dat praten zonder ademhalen.
Ik vind haar stom, ze luistert niet en onderbreekt steeds anderen. Moet je net Marc van der linden hebben, die kan dat ook zo goed! Nee, doe mij maar Winston.... (weet iemand per ongeluk wat nou de bedoeling is van jojan)
haha ik was toen straks bijna van plan om ook dit onderwerp te openen.... Vreselijk ... iemand zei het net al ze doet vreselijk haar best .. Maar ik vind het zo nep.. Ik zap het soms gewoon weg terwijl ik het altijd kijk ...
Dan mag die proefperiode gauw voorbij gaan..... Hopelijk doet ze het de volgende keer beter. Vindt het niet echt een programma voor haar trouwens.
Ik vind haar 10x niets, vind dat ze een vreselijk hoofd heeft om naar te kijken, daarbij bakt ze er niets van, en vind ik het echt een beetje een type van '' kijk mij eens hier zitten '' zo nep! van mij mag ze heeelll snel verdwijnen.
Zit er net naar te kijken.. Wordt zenuwachtig van haar, zo goed probeert ze het te doen. Vind de blikken van de anderen ook veel zeggend. ze onderbreekt ze idd, irritant voor hen.