Hallo, ik kan een hele mooie spijkerbroek van indian rose kopen via marktplaats, Maat 33. Nu vroeg ik mij af met welke maat je dat kan vergelijken: 42 of 44? Zijn hier Indian Rose draagster die mij kunnen helpen? Vallen ze groot uit of klein en lopen ze erg uit? Groetjes Bloempje
Maat 33 is denk een 42. Mijn ervaring met Indian Rose is dat ze heel erg uitlopen. Kijk hier eens naar: http://www.despijkerbroek.nl/size.php
Ik denk ook maatje 40 ongeveer. Ligt ook heel erg aan welk model je gaat kopen. Ik heb ze altijd gedragen en het verschilt wel per broek.
Misschien ligt het ook aan het model...? Ik heb ook een paar broeken van indian rose maar die lopen helemaal niet uit. Ik heb maat 25 en die valt als een kleine 32, dus ik denk dat 33 als maat 40 valt ongeveer.
Als je die persoon nou mailt en vraagt wat de maten zijn van de binnenbeenlengte, de buitenbeenlengte incl. band, de taille(band)maat met de knoop dicht, en de bovenbeenomtrek (enkel of dubbel). Dan ga je vervolgens wat broeken van jezelf meten. Komt dat overeen of in de buurt dan weet je of t slim is om die broek te kopen.
Ik heb maat 42 en heb meestal een 32, of een wat klein vallende 33. Het verschilt bij Indian erg per model. Vraag inderdaad even of ze de taillebanb plat en enkel willen meten. Bij een maat 42 zal dat ongeveer 42 cm zijn. Groetjes
Even denken hoor. Ik heb mt. 31, en dat zit tussen 38 en 40 in. maat 32 is 40 en mt. 33 is tussen 40-42. Ze lopen idd wat uit. Overigens draag ik deze broeken al jaren, aangezien ik erg lange benen heb, en de meeste indian rose broeken ontzettend lange pijpen hebben.
Ik ben heb gister nog een spijkerbroek gekocht, ik heb ook maat 42, maat 33 past mij inderdaag ook net niet. Dus ik sluit me hier helemaal bij aan.
Wat raar, ik pas namelijk wel in een (tweedehandse) 32 en heb toch echt maat 42.Het ligt denk ik echt aan het model en misschien is mijn bouw weer iets anders, ik heb bijvoorbeeld niet hele brede heupen. Na jah...weet het ook niet hoor.
Ik weet niet hoe het zit met de maten, maar de broeken zelf zijn geweldig! Zijn heel erg prijzig, maar ze zitten heerlijk! Heb ze zelf ook veel omdat ze qua maat bij mij heel goed uitvallen, en idd wat kleiner is mijn ervaring! Zelf heb ik mt 34 in de broeken, maar gewone maten 34 zijn me vaak te groot en ik weet dat maat 26 in die broeken 34 is.
hoi hoi! Bedankt voor jullie reacties! Heb de broek gekocht en net binnen gekregen, hij zit lekker! Nog wel een beetje strak maar dat loopt wel uit. Alleen is hij wel erg lang! Maar daar weet m'n moeder wel raad mee! Groetjes