morgen om 10u IUI, nu vruchtbaar slijm?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ilse88, 19 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

dit wordt mijn eerste IUI! vrijdagochtend eitje bijna 16 mm, zaterdagochtend eitje 18 mm, deze ochtend om 8u pregnyl spuit gekregen en dan morgen om 10 u inseminatie. Ik merkte zopas tijdens het naar het toilet gaan dat er al vruchtbaar slijm is. Is dit te vroeg? of niet?

2. Lastig zeg :( Ik heb wel vaker rekbaar slijm, ook als de eisprong nog helemaal niet in de buurt is. Ze zeggen dat het ook door alle extra hormonen in je lichaam kan komen. Of de IUI nu te laat is, ik weet het niet.. Moest je de Pregnyl ook maar 26 uur van tevoren zetten, omdat je al op 18mm zat en de IUI 2 dagen later pas plaats kan vinden?

3. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is mijn eerste IUI, ik heb dus heel weinig ervaring hierin.. Ik neem niks van extra hormonen. De IUI gebeurt in eigen cyclus... zucht.. Gynae zei me, als eitje 20 mm is dan pregnyl. Ik ga ervan uit da mijn eitje deze morgen 20 mss was. Het is allemaal zo nieuw voor me!

4. pippeke

pippeke Niet meer actief

nee geen zorgen maken!
    Het slijm is een reactie op je eigroei. Dat slijm komt wel vaker van te voren. En de pregnyl zorgt ervoor dat je ei springt wanneer de artsen dat gepland hebben. Succes!

5. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik heb dat slijm vaker wel dan niet al een dag of 3 van te voren. Soms is het zelfs ten tijden van de iui alweer wat minder geworden. Volgens mij zegt het weinig en kan je iui alsnog perfect getimed zijn. Veel succes!!

6. Sifra

Sifra Niet meer actief

Hier hetzelfde.
    Veel succes!

7. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankuwel, het stelt me gerust!! Het is allemaal zo spannend!

8. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo,

de eerste IUI is achter de rug: 8,5 miljoen zaadjes hadden we over. Dit lijkt me een redelijk aantal?? nu wachten, wachten,wachten.......

9. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Succes Ilse88!!! Ik duim voor je!!!!

10. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thx!! Het is nu afwachten en hopen!! Ik zie dat jij na de 2de keer prijs had? :)
    Een vraagje gisteren om 10u45 IUI gehad? Deze morgen had ik nog rekbaar slijm :-/ is dit normaal?? Hoe lang zouden zaadjes na opwerking eigenlijk overleven??

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ilse: de pregnyl zal er voor zorgen dat je eitje op tijd springt, dus als je nu nog wat slijm hebt, is dat geen probleem hoor. De zaadjes houden het volgens mij wel een uur of 12 vol na bewerking.

12. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankje voor de reactie Pien! We kunnen nu niet anders meer doen dan afwachten verzeker... :) ik moet vanaf morgenavond progestan pillekes opsteken ook..

Deel Deze Pagina