Wat geven jullie baby als tussendoortje? Hier gaf ik meestal tomaatjes, komkommer, mandarijnen en soms een baby koekjes of z'n soort gepofte rijst staaf. Nu blijkt dat mijn zoontje niet tegen komkommer en tomaat kan (en nog meer zoals courgette en aubergine) Nu ben ik eigenlijk een beetje inspiratieloos qua groenrensnacks fruit krijgt hij op een dag voldoende (daar is hij dol op) ik zat te denken aan gekookte wortels maar wat is er nog meer?
soepstengel en cracottes zijn hier ook favoriet. Heeft jou kleine al tandjes omdat hij komkommer kan weg krijgen. Lijkt me zo hard. Heb het zelf nog nooit geprobeerd
Reepjes paprika, soms een klein plakje kaas, rijstwafel (maar die eet hij hier bijna niet, na twee happen is hij dat zat), soepstengel, allerlei soorten fruit (hier pikt hij wel eens wat van de fruitmand als die niet hoog genoeg staat, dan vind ik een klokkenhuis, de rest heeft hij opgegeten Kan dus prima met maar 8 tanden ), ongekookte wortel (bospeen, als ik die aan het schrapen ben dan eet hij er zo eentje helemaal op)
Waarschijnlijk ten overvloede: druiven en tomaatjes alleen geven als je ze door de helft gesneden hebt, de ovale/ronde vorm kan de luchtpijp afsluiten wanneer ze heel gegeven worden.