Hoi, Ik heb tot nu toe altijd een tricot slen draagdoek gehad. Ik was daar erg blij mee, maar nu heb ik op internet iets anders gezien' een indonesische slendan. Dus echt de oorspronkelijke doek met van die prachtige prints. Aangezien mijn man half pinda is en schoonvader in indonesie geboren vind ik het dubbel gaaf. Maar is het veilig! Je knoopt hem over je schouder met een schuifknoop. Heeft iemand er ervaring mee?? Groetjes Soit
Je kunt er van alles mee knopen net als een geween draag doek. Omdat ze vaak wat korter zijn doe je snel een heup/ zij knoop bijv en ze zijn dun en licht makkelijk mee te nemen tov geweven doek van 4,5 m Omdat het dun is is secuur knopen belangrijk anders snijden in nekje, knieholtes. Maar prijs is laag dus proberen kan snel! Succes
Ik heb er een tijd mee gedragen, idd op de heup. Doordat de stof erg dun is vond ik mijn zoon al snel te zwaar worden om lang te dragen, maar voor korte stukjes is het ideaal. Neemt geen ruimte in in je tas en je kunt je kindje er zo inschuiven. Ik heb hem als no-sew ringsling gebruikt en later met platte knoop en omgevouwen schouder. Zl zat er heerlijk en goed stevig in. Wel altijd controleren op haaltjes enzo, vooral als de stof zo dun is!
Goede tips, hier heb ik zeker iets aan! Ga er een kopen, en alle knoop methodes opzoeken. En de doek extra goed in de gaten houden dus . Dank jullie!