Ben me rot geschrokken..

Discussie in 'De lounge' gestart door Rnate, 26 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Gooi ik mn honden net even snel in de tuin en wil ze net binnen laten staat de kat van de buren achter op de schutting(die daagt mijn honden aldoor uit) vliegt inneens mijn stafford over de schutting heen:$, hoor ik iemand vet schreeuwen en doen dus ik mijn hond roepen! Ze komt niet dus ik snel de voordeur uitrennen want hoorde nog steeds geschreeuw, ligt daar een jongen helemaal over zijn hond heen en mijn hond staat er naast. Heeft mijn stafford dat hondje door de lucht gesmeten:x:x hondje heeft helemaal nks ook geen tandafdrukken ofzo heb hem gelijk dat hondje helemaal laten nakijken hij zelf ook niet (mijn hond doet normaal gesproken ook niks) dus ik loop weg rent dat monster weer achter mijn stafford aan:$ die liep gelukkig gewoon met me mee. Ben me werkelijk rot geschrokken!! gelijk mn vriend bericht gestuurd die is ook gekomen. Ze heeft nu straf en ligt op dr plek en heeft volgens mij ook dondersgoed door dat ze fout was:x.

Mn hart zit nog in mn keel!!

en ondertussen stond mn chihuahua boven op de tafel mijn koekjes op te vreten grrrrrr:x

2. me83

me83 Niet meer actief

zo das idd schrikken zeg! gelukkig had het andere hondje niets al zal je je best schuldig voelen. (staffords verscheuren nogal graag hun slachtoffer)

voor de kat een plantenspuit of tuinslang ff erop richten.. klinkt zielig maar het werkt vaak wel(heb zelf ook katten en een hond)

hopelijk vind je een oplossing voor het schuttingover gaan want nu die weet hoe het moet zal die het vast vaker doen mocht die kat er weer zitten.

succes en hopelijk ben je snel van de schrik bekomen

3. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    ik ken het probleem mijn moeder had vroeger een stafford toen ze hoog zwanger was kon ze iederekeer over de schuttung heen want er zat constand een kat de hond uit te dagen en dan ging de hond over de schutting heen en voordat mijn moeder terug was was de hond alweer de schutting over tip leg er een schriklint op de schutting dan kunnen er geen katten meer bij jou en de hond denkt wel meer keer erover na voor die kant op te gaan..
    mijn moeder heeft de hond met de bezem moeten pakken gelukkig had de kat niks maar hond wilde niet meer los laten..
    hou er rekening meer stafford als die vast heeft heeft ie vast..
    voor de rest altijd een schat van een beest maar vanaf dat moment kon ze niet meer samen met honden en katten:S

4. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Nasty(toepasselijk:p) had de hond vast, alleen zij "bijt" zonder tanden, heb haar ook geleert de kaakklem los te laten op commando.Heb hier een nogal etter van een chihuahua rondlopen die haar constant grijpt en dat is 1x "fout" gegaan dat ze hem wel vast had en haar tanden stonden er zeker wel in. Ik twijfel eerlijk gezet ook een beetje of nasty die hond wel door de lucht heeft gegooid want het hondje had helemaal NIKS en toen ik aan kwam rennen stond nasty er gewoon naast( zag er eigenlijk best grappig uit toen die jongen daar zo lag en dat koppie van die andere hond eronderuit:p) Als mijn hond die ander echt wou grijpen had die jongen er niet zo bij gelegen denk ik..
    Maargoed denk dat ik hetzelfde zou doen van de schrik. Denk niet dat ze het nog snel weer zal doen want ze heeft de rest van de avond zelf in de keuken gezeten en kwam daarna heeeeeel stiekem in de woonkamer dr kop op mn arm leggen en likken maar heb dr genegeert, Schrik heeft er nog lang ingezeten.!

Schrikdraad is ze niet van onder de indruk, ging weleens met haar naar mn vriendin (woont op boierderij) op het weiland laten rennen is ze mij ook door het draad heen gevlogen(achter een vogel aan) en deed haar niks.

5. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Jeetje, wat een schrik zeg!
    Gelukkig is het allemaal goed afgelopen!

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Inderdaad heftig! Gelukkig had het hondje van de buren niks, hoop alleen niet dat ze er werk van gaan maken want dan kan je nog flinke problemen krijgen. Heb je goed contact met hun? Ik zou jullie stafford voorlopig maar niet meer achter in de tuin laten, volgende keer loopt het misschien minder goed af...

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hier ook een keer gebeurd, en uiteindelijk zat mijn stafje onder de bijtwondjes van een malteser hahaha :)

oh ja, even een fabeltje de wereld uit, een stafford heeft geen kaakklem. Hij heeft wel een gigantische wil om vast te houden en is sterk. Maar zijn kaken kunnen niet op slot schieten. (misschien wel als hij een medisch probleem heeft met zn kaak ofzo, maar anders niet)

8. Skye

Skye Niet meer actief

Hihihihi, dit vind ik dan wel weer komisch hahahaha (sorry)

Maar begrijp dat je je rot geschrokken bent!! Gelukkig niks ergs gebeurd!!

9. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Wonen een stuk verderop die zoon liep ermee mn vriend kent hem wel, denk dat ze er geen werk van kunnen maken aangezien de hond niks heeft. Anders zie ik het wel, denk dat de politie (als ze komen) zelf ook wel kan zien dat ze niks doet, is een dikke lebberkont als is ze wel STUKKEN waakser geworden sinds de kleine er is. De buren hierachter weten ook wel dat ze niks doet zijn zich ook al een keer kapot geschrokken was ze over het hek gesprongen om met de kinderen te spelen, het is een echte kindervriend!

10. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Hebbe..?? nee geintje:p
    Wat dat betreft hadden de karakters omgekeert moeten zijn, die chi is echt een vals beest.!(voor vreemden)

11. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Zal wel een aparte vorm van humor zijn, want ik vind hier niets grappig aan.

Je heb geluk gehad. Als je hond die andere hond wel dodelijk had toegetakeld, was jij je hond waarschijnlijk kwijt. Hoe dan ook, jij bent als baas altijd verantwoordelijk voor je hond en het is je plicht om maatregelen te treffen die voorkomen dat je hond andere mensen en dieren verwondt.

12. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    En daar gaan we weer....

13. Skye

Skye Niet meer actief

Volgens mij is er geen enkel mens of dier verwond in dit geval!!! Dus idd kan dit gewoon komisch zijn geweest! Zeker als achteraf blijkt dat er helemaal niks aan de hand was!!

14. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Waaruit maak jij op dat ik dat niet doe? Mijn hond liep niet los. Als het anders was afgelopen was het idd niet komisch, maar dan had hij er ook niet zo bijgelegen. Dus op het moment(achteraf) was het wel grappig:)

15. girl21

girl21 Niet meer actief

oei, gelukkig is alles goed afgelopen! ik zou ook erg zijn geschrokken, en netjes dat je het zo opgelost hebt, zijn ook veel mensen die zeggen, nee hoor dat doet mijn hond niet. en omdat je het niet gezien hebt vind ik het heel netjes!!

en wat je kleine letters betreft: haha, vind ik wel weer een grappige actie, alleen snap dat je dat ff niet erbij kon hebben! n;)

16. Foxter

Foxter Niet meer actief

Waarom gelijk weer zo over dodelijk toetakelen? Staffords zijn geen moordmachines hoor.

17. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Dat maak ik helemaal niet op. De manier waarop je het verhaal hier neerzet komt bij mij over alsof je het hele voorval en het jachtinstinct van je hond niet zo heel ernstig vindt, omdat het juist deze keer goed is afgelopen.

Dus vandaar, ik blijf erbij dat ik het niet grappig vind.

18. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    ik dacht eerst ff.. toen ik het begin van je bericht las.. dat je hond die kat uit elkaar zou hebben gescheurd :) niet lollig natuurlijk.. maar kat daagd m uit.. en vervolgens gaat ie op t hondje af van de buren...
    irritant van de kat van de buren..
    en dat gekke hondje natuurlijk ook...

19. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    ze kan hem slechts thuis ook een muilkorf om gaan doen....

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    *zucht*

TS: Weet je hoe dit op mij overkomt??

Betreffende jongen is geschrokken van het aan komen stormen van jou hond en uit bescherming over zijn minihondje gedoken.
    Dat denk ik...maargoed wie ben ik(A)

Deel Deze Pagina