Ik zou zelf ook echt niet voor een buitenspeeltuin kiezen. Het wordt al snel chaotisch zon feestje (en mijn dochter had zelfs maar zes kindjes gevraagd) en dan is het best lastig om de veiligheid te garanderen van alle kinderen. Ik weet niet hoeveel kinderen er komen en hoeveel begeleiding je hebt, maar ik zou zelf echt voor je eigen tuin kiezen, tenminste als je die hebt.
De buitenspeeltuin vind ik overigens ook geen goed idee met 30 graden. Tot een geaad of 25 wel, maar als die helemaal in de zon is is dat ook veel te heet. Hier is de buitenspeeltuin dit weekend dicht gegaan vanwege de hitte
Veel plezier in de speeltuin - zeker als ze ook wat ondiep water hebben en schaduwplekken is het genieten voor de kinderen! Flink zonnebrand mee en zwemkleding en lekker spelen! Ijsjes hebben ze daar waarschijnlijk wel en misschien een koeltas mee met wat frisse hapjes? Watermeloen ofzo is ook érg lekker met dit weer... Hopelijk is het net zulk weer als vandaag. Zéker met een verkoelend windje is het prima te doen waarschijnlijk! (en geef ouders advies dat ze petjes of andere hoofdbedekking meegeven voor de zekerheid) .
Ik ben vorig jaar met dit weer bij een binnen speeltuin geweest met onze baby toen en ons dochtertje. Was niet te doen, nooit meer zei ik meteen haha. Ik zat stil maar legde zelf bijna het loodje. Is misschien een bowlingbaan voor kinderen huren geen optie? (als ze daar airco hebben)