Ik heb het onderdeel al doorgespit maar geen recente topics. Daarom: iemand nog leuke ideeen om de leidsters van onze opvang te geven nu onze peuter bijna een kleuter is? (Janken dit )
Volgens mij stonden hier leuke ideeën in: http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/vraag-aan-leidsters-kov.677631/#post-21577026
Onze zoon heeft z'n juffen een pot drop gegeven met de tekst erop: Het zit dr'op. Heb nu zo snel even geen foto, maar via google zie je een hoop voorbeelden.
Zoals ik daar ook schreef een prentenboek, een broek voor de klassenpop die nodig een nieuwe broek nodig had en zelf gemaakte koekjes. Het prentenboek paste in 1 van de thema's ze waren heel blij met het cadeautje. Vond het leuk om een groepscadeautje te doen
Voor de juffen van de psz heb ik een Puzzelboekje, stiftje, notenreep, blikje fanta en een doosje bijkomen thee! Met zo een soort tekst: Lekker Bijkomen in de vakantie, bedankt voor het FANTAstische jaar. Liefs. ...... En natuurlijk leuk in folie verpakt en geven in een cadeau tasje.