Het lijkt me leuk om morgen eens met mijn dochter naar chimpie champ te gaan, een indoor speeltuin voor kleine kids. Ze hebben echt een stuk voor de kleinsten vanaf 1 jaar. Maar is dit nou echt al leuk voor hen? Glijbaantje, ballenbak enzo?
Wij zijn zaterdag ook naar een indoorspeeltuin(ballorig) geweest. En mijn dochter (8 maand) vond het prachtig(de ondergrond was erg zacht dus als ze vallen voelen ze het bijna niet). Ben een paar jaar geleden met mijn zusje geweest die toen ongeveer 1 jaar en een paar maanden was en vond het niks was overal bang voor. De andere kindjes die toen mee waren vonden het wel heel leuk(leeftijd tussen de 1 en 4 jaar) vooral de ballenbak was hier een suc6 de glijbaan nog niet geprobeert dat doen we de volgende keer wel. Verschild dus heel erg per kindje. Als je gaat veel plezier. groetjes Amanda
Hier met mike vorige maaknd geweest. En dat ging heel erg goed. Hij vermaakte zich prima. Dus ik zou gewoon gaan. Mike kon zelfs op de trap klimmen en door zo'n buis heen. Helemaal zelf!. dus is zeker ook wel geschikt voor kleintjes. Veel plezier.
Hier al 3x gedaan (op verschillende vakanties, we hebben ook nog een oudere dochter). Met 8 maanden waren er leuke hobbeldingen, glijbaantjes enz. Met 15 maanden kon hij al aardig klimmen en kruipen maar hij liep nog niet. Wel viel hij uit een klimhuisje en ik zat er nog wel naast. Dat liep gelukkig goed af maar je moet voordurend op je hoede zijn want ze klauteren overal op en in. Met 18 maanden zijn we nog een keer geweest, hij vond het fantastisch, glijden en springen enz.
Het ligt er wel een beetje aan wat je kindje al kan. Wij zijn 1 keer geweest toen ze 11 maanden was, en toen kon ze net lopen maar dat lukte op die matten steeds niet, dus steeds vallen en kroop ze er weer uit om op de gewone vloer te gaan lopen. Laatst zijn we nog een keer geweest, en toen had ze echt lol. 100 keer de trap op en van de glijbaan Lekker klimmen en klauteren, maar hou er rekening mee dat je zelf nog mee moet klimmen om er een beetje bij te blijven!
Nou we zijn geweest en ze vond het helemaal geweldig!! Lekker geklommen, gekleuterd en van de glijbaan afgegleden, een groot succes dus!
Die van ons kon ook al lopen toen we in de binnenspeeltuin zijn geweest (was met 13 mnd). Ze heeft toen de tijd van haar leven gehad.
Wij zijn voor het eerst geweest toen ons zoontje 13 maanden was en toen was het al leuk. Nu is hij 20 maanden en is het nog vele malen leuker. Ik zou er dus wel heen gaan als ik jou was.