Vandaag 14 dagen geleden had ik de punctie van mijn 4e ICSI , icsi d. Vanaf afgelopen vrijdag had ik oplopende testen, en afgelopen maandag had ik na 3 minuten een digitale CB test met Zwanger 1-2. Nu vandaag voor het eerst een lichter testje, zeg een fractie lichter. Dus ik in allerijl om de CB gerend en weer gedaan. Weer moest deze test er 3 minuten (tenminste dat denk ik duurde lang)over doen, maar nu duurde het nog iets langer eer er 1-2 verscheen Ik heb tevroeg gejuiched zeker?? Wat jammer nou....en wat ongelooflijk stom dat je zo vroeg test he..
Misschien was je urine minder geconcentreerd? Ik zou de hoop nog niet opgegeven eigenlijk! Wanneer krijg je een echo?
De middelste is dus de test van vanmorgen. Het was mijn 2e ochtendplasje. Maar dat heb ik afgelopen dagen ook wel gedaan. Zal even de oplopende testen zoeken.
Mag bellen voor een afspraak voor een echo. Alleen had ik zelf besloten om geen vroege echo te doen omdat ik al 5 ma s gehad heb en de eerste weken was er wel hartslag maar te langzaam, en de groei te traag. Ik dacht dus pas een echo te willen zodat je ook direct kan zien of het goed zit of niet. Dat je niet met onzekerheid naar huis gestuurd wordt.
Klopt het dat 14 dagen na punctie ook 14 dpo is? Ben daar niet in thuis sorry. Maar zei hij zwanger en moest hij denken over de weken of duurde het geheel gewoon lang? Ook kan je urine net wat minder geconcentreerd zijn geweest. Waneer mocht je testen van het ziekenhuis?
Maar zou je dan niet schrikken als er vandaag opeens een fractie lichtere test bij zit en dat de CB nu langer erover doet om 1-2 te voorschijn te toveren ?
Ja 14 dagen na je ei zeg maar. Mocht vandaag bloedtest doen, maar was al begonnen met thuistesten. Ook niet handig natuurlijk....
Deed er net zolang (gok ik) over als afgelopen maandag om zwanger te zeggen. Alleen deze x stond er niet gelijk 1-2 bij. Dat duurde ook wel weer een dikke minuut. Misschien moest ie rekenen tussen 1-2, 2-3 Nee zonder gekheid, ik voel me zoooooo onzeker!! Door mijn eigen stomme schuld met dat vroeg getest.
Nee hoor mijn testen deden dat ook eerst een donkerdere en spontaan een iets lichtere snap je angst heel goed echt heb je toendertijd ook gevolgd en al je verhalen gelezen dus je onzekerheid is zeer begrijpelijk. Mss twijfelt de test wel tussen 1-2 en 2-3 uitgaan van het positieve meid
Die cb moet je gewoon vergeten dat is een computertje.... Niet gek maken. Je moet kijken of je testen om de dag oplopen en dat zie ik duidelijk.
Hahaha ja dat dacht ik eventjes haha...kan helemaal niet met vandaag mijn nod maar vooruit..maar dan zou ik vandaag 2 minder goed reagerende testjes hebben..
Kan het misschien zo zijn dat de eerste tijd je HCG nog schommelt? Misschien was het net even iets lager toen je testte. Ik zou niet van het negatieve uit gaan als ik jou was.