Hallo dames, Wegens wat vage klachten die ik ken van mijn eerste zwangerschap plus het wachten op mijn ongesteldheid (heb pco dus kan er niet echt vanuit gaan) had ik gisteren een test gedaan. Hier kwam een licht streepje op. Deze was heel licht te zien binnen afleestijd, werd daarna iets donkerder en droogt vervolgens bijna onzichtbaar op. Vet in spanning, dus vanmiddag weer een test gedaan. Opnieuw een licht streepje in de afleestijd, donkerder naar mate de test ietsje langer ligt (lees 30 minuten oid) en uiteindelijk een heel licht streepje als de test goed is opgedroogd. Dit keer zag mijn vriend het ook (en die is kleurenblind dus ziet hele kleine nuances nooit). Komt bovenstaande jullie bekend voor? En was dat een indroger of werd het uiteindelijk wel donkerder? Een zwangerschap lijkt hier zeer onwaarschijnlijk mogelijk te kunnen zijn ivm gebruik van condoom.. Maar toch wel erg spannend wat het nu betekent dat die tests lichte streepjes geven. Hieronder even een foto van de test van vanmiddag. Ben benieuwd naar jullie ervaring! Groetjes
bij mij betekend zo'n teststreepje zwanger hoor,ik zou overmorgen opnieuw testen en dan moet hij iets donkerder zijn.succes!
Bedankt voor je reactie. Een zwangerschap ligt op zn zachtst gezegd niet in de planning. Voor vriendlief was het eigenlijk sowieso al 'klaar'. We hebben dus ook niet onveilig seks gehad. Wat ontzettend spannend/zenuwslopend is dit zeg!
@ lov, hij is ook heel licht en slecht op de foto te krijgen. Zal ff kijken of ik m ingezoomd kan plaatsen
@ lov, ik ga ff vogelen! @ foofer, hij lijkt op de foto inderdaad grijzig. Ik vond em in het echt wel lichtroze.
Pfff bijna niet te doen. Foto is met tel gemaakt dus al slechte kwaliteit en inzoomen maakt het niet beter haha. Dit is het beste wat ik ervan kan maken. Maar je ziet dus niet dat ie roze is, terwijl dat volgens mij echt zo was
@ staffie, had je toen eenmalig zo'n streepje? Ik had het namelijk zowel gistermiddag als vanmiddag... @ all, hieronder nog een foto-van-foto foto (snappen jullie m nog? ). Misschien kunnen jullie daarvan iets van de kleur opmaken? * edit, bovenste was gisteren, onderste vandaag
Nee ik vindt dit geen positieve test.....ik zie alleen een dun grijs streepje....sorry .. Maat de streep moet veel,breder zijn en echt roze.
@ yara, het gekleurde streepje zit rechts naast de witte. Als het die witte was zouden ze volgens mij ook te dicht op elkaar zitten
@ lov, geen sorry hoor Dit zou alles behalve gepland & handig zijn. Was puur doordat ik me zo gek voel. Streepje is in het echt trouwens even breed als de controlelijn
@ maddog, hm stress valt mee want mijns inziens valt voor alles wel een oplossing te bedenken Maar ik vind het wel mega spannend hoor!
Ik denk negatief. Zie hier mijn test van vorige week,de dag erna ook een licht streepje maar die dag daarna weer omo wit. Hier zou het ook totaal niet gepland zijn..zie banner. Ben nog steeds niet ongi en heb wel het idee iets van kwaaltjes te hebben maar ga maar uit van het "ontzwangeren"