Wie heeft er ervaring met de early kruidvat testen (paarse dop) en 9,99 euro voor een pakje van 2? Ik hoor veel negatieve verhalen over kruidvat testen dus ik weet het niet goed meer... vanmorgen getest 2-3 dagen na NOD.
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik vind de streepjes wel erg duidelijk! En anders even met de andere Kruidvat 2v5 testen!
Ohja, het streepje verscheen trouwens na 10 -15 seconden. Dus ik heb deze niet al 5 minuten laten liggen ofzo..
Deze zijn positief hoor De valse streepjes zien er anders uit namelijk Meer grijzig of juist een felblauwe pennestreep. Ps.. ik denk niet dat je al overtijd bent maar eerder 11-12 dpo en dus nog 2-3 dagen voor nod ipv er na
Ik hoop het zo... na 10 maanden voor een eerste bezig te zijn, begon ik een beetje de moed te verliezen. Stom he
Wow, 4 jaar seg! Dan moet ik echt niet klagen Maar ik ben blij dat het geluk jou toch nog heeft toegelachen en je nu van je gezinnetje kan genieten
Gefeliciteerd! Misschien een clearblue weken indicator halen? Misschien word het dan wat werkelijker als je het woord zwanger ziet staan + er staat bij hoeveel weken je ongeveer bent
Ik denk dat ik straks 1tje bij de apotheker ga halen. Er is hier eentje naast het werk. Nu proberen van 2u lang niets te drinken voor de test, wat moeilijk gaat zijn aangezien ik geweldige dorst heb! Gisteren 3liter gedronken en nog steeds dorst
Deze zijn inderdaad positief. Gefeliciteerd! De indrogers van deze testen zien er echt heel anders uit.