Hoi lieve dames, Ik heb een testje gedaan een paar dagen voor mijn NOD, aangezien ik wat bruinverlies heb gehad (wat ik nog NOOIT) gehad heb.. En aardig wat symptomen. Misselijk, buikkrampjes, zin in ander eten.. Ik lijk iets heel miniscuuls wat te zien. Jullie ook? Alvast bedankt!!
sorry ik zie niets, maar ben ook een ontzettend slechte tuurder! hoeveel dagen voor nod zit je nu? anders gewoon over 2 dagen even weer testen! hcg verdubbelt volgens mij elke 2 dagen! spannend hoor!
Ik ben een hele goede tuurder maar door de kwaliteit zie ik hem zelf niet eens meer.. Ja! Ongeveer 1/2 dagen ervoor. Heb al wel dat ongesteldheidsgevoel onderin me buik, maar er komt niks..
Had gehoopt ook iets te zien, maar zie helaas ook niks. Sorry meis. Aankomende dagen door testen en hopelijk gaat het mooi oplopen!
Alvast bedankt voor jullie reacties! Ik heb alleen wel dat ik vrijdag een test deed en die was omo wit. Deze zie ik al een stuk beter!! Ik wacht gewoon mijn menstruatie af, als dat niet komt, test ik over 2 dagen weer!
Momenteel nu aan het werk, vanavond klaar. Ik stuur dan nog een foto van hoe het opgedroogd is, misschien is hij nog iets beter geworden, na de 5 minuten
Klopt! Dat is echt zo. Ik had gisterochtend echt dat ongesteldheidsgevoel dat is nu echt een stuk minder. Ik moet vandaag en morgen weer de hele dag werken tot 18:00, dus een test halen zit er niet in... (Nee hoor is niet moeilijk om te wachten ) als ik het na morgen niet ben, dan test ik donderdag!!!! Ik vind het heel spannend....