Veel onder ons willen al vroeg testen... je weet maar nooit.... Allemaal weten we dat te vroeg testen teleurstelling geeft.... Ik ben nu benieuwd.., wanneer had jij je eerste overtuigende test?
Bij men oudste zoon wast op NOD dus 14 dpo . En bij mn jongste volgens mij 1 of 2 dagen voor NOD dus 12 of 13 dpo, waren ook echt wel knallers
7dpo bij de arts getest negatief (moest toen ivm medicijnen)... 8dpo niet getest, maar 9 dpo positief
Bij Fee op 12 dpo licht positief en met 14 dpo digitaal zwanger. Bij Lorena op 18 dpo, waren niet bezig om zwanger te raken.
eerste keer 12DPO bloedtest positief en na de uitslag smiddag meteen een thuis test gedaan. deze was mega duidelijk. tweede keer 12DPO al behoorlijk duidelijk ( wellicht zal ie op 10 al zichtbaar zijn geweest) 15 nog duidelijker en op 18DPO knalde die van mn test af
11 dpo 's middags een duidelijke streep. (Nog geen knaller) 12 dpo cb en jah hoor zwanger 1-2 😊
Niet eerder getest dan 14dpo, maar was een knal test. Waarschijnlijk als ik eerder had getest ik al eerder wist dat ik zwanger was.
7 dpo getest ivm gebruik utrogestan die ik meteen moest gebruiken bij positieve test dus wilde het zo vroeg mogelijk weten. Resultaat zie je in onderschrift
Drie keer zwanger geweest: 1e zwangerschap: heel braaf tot 13 dpo gewacht en toen een licht, maar wel duidelijk positieve test 2e zwangerschap, bbz: 9 dpo knallend positieve test (teststreep even donker als controle streep). Had al het gevoel dat er met zo'n vroeg knallende test iets niet klopte en dat bleek dus waarheid . 3e zwangerschap: 10 dpo licht, maar duidelijk positieve test
10dpo: negatief met ultragevoelige test 13dpo: negatief getest in het ziekenhuis met middagurine 14dpo: thuis positief getest met middagurine en ook meteen flink duidelijk
Bij alle 6 mijn zwangerschappen gewoon op mijn nod getest, dus dat zal zo rond 14 dpo zijn. Bij dochter en curretage knallers, bij de jongens en met mijn miskraam veel lichter.