Hahaha ja helemaal goed hoor, dan kan ik ze vergelijken Tja toch op beide toch echt een streepje te zien, en op die van eergisteren zie ik zelfs dat ie roze is. Je maakt het wel onwijs spannend hoor! Ik vind zeker de eerste van kv positief hoor!
mee eens.. die eerste vind ik ook positief... daarna alleen maar twijfel.. maar goed.. we zullen t moeten afwachten.. zit niets anders op...
kga vanmiddag anders wel ff naar de grote stad.. koop ik bij etos, trekpleister, kruidvat en da een test... kan ik goed vergelijken.....ben ik meteen failliet!!!
Na een waarschuwend topic vorige maand en mn goede voornemen niet meer te testen voor nod, ben ik helaas weer voor de bijl gegaan Kansloos type Na eisprong licht roze verlies gehad waardoor ik weer eerder testte met zelfde resultaat als jij Ichtus, krijg hem alleen lastig op de foto.. 1 had ik weggegooid en zag later in de afvalbak een vette 2e streep, w.s. doordat de test erg vochtig is geworden van de koffiepads...volgens mij bewijs dat deze testen wel degelijk een voorgedrukt streepje hebben Toch blijf ik de hoop houden dat de uitslag een juiste is
Ik test altijd voor NOD Hoever voor NOD zit je Jaira? Ik moet zeggen dat je lijntje voor zover ik kan zien helaas wel op een indroger lijkt. Tja, het geeft toch hoop hé. Ik duim voor je!
@Thalia, maandag is mn nod, op de foto lijkt dat inderdaad maar in het echt is ie net als die van Ichtus en kwam binnen 2 minuten. We kunnen niets anders doen dan weer afwachten.. dank je!
jaira.. dat van de afvalbak was mij ook al eens opgevallen. Als ze naast iets vochtigs liggen (ook een luier) krijg je een knalstreep.. Zo kun je iemand de schrik van zijn leven bezorgen
Zeg dat wel, ik dacht in 1e instantie: oh zie je, deze is uiteindelijk toch donkerder Enkel de koffiedruppels zaten er helemaal over dus tja, dan weet je genoeg! Gebruik je teveel urine krijg je dus ook een licht streepje....
Jaira.. dan lopen we gelijk op.. mijn nod is ook maandag.. dan houden we t samen spannend.. hoe ze er ook uitzien.. ik ga uit van negatief.. ik merk dat ik t stiekem toch wel erg graag zou willen en als ik nu van posi uit ga dan is t straks een enorme tegenvaller.. Ik voel me neit zwanger overigens in tegenstelling tot de maanden dat ik iig niet zwnager was.. ik ben nu na al die vage lijntjes wel gereserveerd en zit niet direct op een roze wolk...dat scheelt een boel...
Spannend houden we t zeker, ha ha. Heel goede instelling van je, ik ben juist weer gaan testen door het roze verlies en had wel het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn en ga dan nog wel weer testen, ja eigenwijs maar als ik nu test en hij is niet donkerder dan weet ik wel genoeg. Succes meid!
nou JAIRA.. ik FELICITEEEEEER JE OOK HIER MEID!!!!.. die testen in je eigen topic zijn heul duidelijk hoor.. SUPERRRRRRR..
ichtus, ik kwam opeens dit topic tegen en toen dacht ik, is dat ichtus ichtus, van de novembermama's... even kijken en ja hoor! spannend zeg, het lijkt inderdaad wel een lijntje. zou toch mssn wel leuk zijn zo'n kadootje, toch? ik ben benieuwd!
Super lief van je, dank! Ze drogen ook zo mooi duidelijk op Ik hoop echt zo dat ie bij jou ook echt positief blijkt te zijn, ga nogmaals keihard voor je duimen!
Een streepje dat uiteindelijk buiten de tijd duidelijk als een 2e streepje opdroogt, waarvan je alsnog zou denken dat ie positief is.
wat is een indroger??... zie mijn foto's..... daar ga ik iig alsnog vanuit!! binnen de tijd amper tot niet zichtbaar.. en na een minuut of 15 duidelijker.. en na een uur echt duidelijk zichtbaar!.. dramatisch irritant!!!