Hey Surf...alles goed meid.. ja its me...hihih.. en een kadootje zou ik t zeker vinden.. we zullen zien!!
Ik denk dat het indrogers zijn. Want als je het met condoom gedaan hebt en die is niet gescheurd, hoe kun je dan zwanger raken? Van de lucht? Sorry, ik bedoel het niet lullig maar het zou wel superzaad zijn als het door een heel condoom zou kunnen gaan.
Voor anna ben ik ook zwanger geweest (mk) ook dit was door condoom... ha melde toen dat wanneer er een gaatje in het condoom zit dat er tijdens de ejaculatie zoveel druk op komt te staan dat er wel degelijk sperma doorheen gaat. Als je dan terugtrekt en t condoom af doet is die druk er niet en is de substantie te dik om er zomaar doorheen te kunnen lekken. Zo kan t maar zo zijn dat je er niets van merkt... en ik snap je opmerking hoor en vat m ook niet lullig op..dat hubbie superzaad heeft wist ik al.. en ook dit keer lijkt ie raak geschoten te hebben.. de test van vanmorgen was binnen 1 minuut positief.. mooi roze en overduidelijk al is ie licht.. ook de hema test is licht posi... foto's staan in t topic van schaapje (kv weer licht positief (zoiets) ) ga ze straks hier nog wel even plaatsen.. moet even hier de kiddies in de kleren hijsen...de dag gaat gewoon door!!
Zo te horen mag ik je dan feliciteren! Het zou wel erg toevallig zijn als het allemaal indrogers zijn. Lekker betrouwbaar zijn condooms dan. Maar goed je bent er blij mee en dat is het allerbelangijkste. Gefeliciteerd!