matcare test als enige die positief reageert

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door marial, 30 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marial

marial Lid

23 jan 2007
    45
    0
    0
    amsterdam-z.o
    Goedemorgen Dames,

vanmorgen deed ik met ochtend urine zwangerschapstest: matcare cassette positief, zw&kids dipstick en mistream negatief, kruidvat 2v5 negatief, etos negatief.
    Matcare was enige die positief is, weleens waar licht maar duidelijk te zien.
    Moet ik nou vanuit gaan dat ik toch niet zwanger ben? aangezien andere merken negatief zijn.

Ik ben nu twee weken overtijd. en waarom ik met zoveel verschillende merken test: ben geloof ik aan testen verslaafd :$:D

2. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Is de matcare misschien heel gevoelig of iets? Of misschien krijgt hij een indrooglijntje :s
    het is wel raar dat de rest niets laat zien lijkt mij. Vooral omdat je 2 weken overtijd bent. Ik weet niet of dat nog iets te maken kan hebben met langzaam hcg aanmaken.

Als het zo gek blijft met testen zou ik gewoon de huisarts bellen. Misschien bied hij wel een bloedonderzoek aan

Liefs Lisa

3. marial

marial Lid

23 jan 2007
    45
    0
    0
    amsterdam-z.o
    dank je lisa voor je reactie.
    Matcare was binnen 5 minuten al zichtbaar en licht roze. Had verleden week mijn huisarts gevraagd voor bloed prikken maar daar deed hij niet aan. volgens arts geeft zwangerschapstesten prima aan of je zwanger ben of niet.
    Ik kreeg ook geen verwijs kaart voor gynaecoloog, vond mijn arts niet nodig idem dito naar verloskunde.

Krijg wat grrr...

4. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    heb je fotos van je testen?

Deel Deze Pagina