Dag 27 van mijn cyclus, in de avond getest en nog onregelmatige cyclus sinds de bevalling (vorige cyclus was 35 dagen). Ik dacht eerst Omo wit maar nu twijfel ik toch of er wat omlijsting zit rondom de plek waar het tweede streepje zou komen. Wat zien jullie?
Ik zie idd links en rechts van waar t streepje moet komen komen kleur. Maar dat is negatief dus no worries
Zijn dit de testen van de big bazar of action? Bij deze testen vond ik zelf dat venstertje altijd zo spiegelen! Daarom heb ik ze vaak opengebroken om te kijken naar het stripje dat erin zit. Heb jij dat al geprobeerd? Ik denk namelijk wel iets te zien
op mijn telefoon zie ik niets maar op mijn laptop denk ik heel vaag wel wat te zien. Heb je al opnieuw getest?
Van big bazar. Rete irritant die spiegelende vensters en eventuele schaduwlijnen! Heb die test helaas weggegooid omdat mn ouders kwamen oppassen hahaha. Nog een zwangerschap staat allesbehalve op de planning. Zondagochtend getest en zag en zie er niks op. Ben nog niet ongesteld maar wel af en toe met afvegen wat oud bloed :/. Vind het wel raar dat ik zo nu en dan bandenpijn heb. Geen idee hoelang deze cyclus zal duren of wanneer Mn eisprong was. Is steeds tussen de 4-5 weken. Afwachten maar maar ik verwacht weinig, vind alleen die "klachten" vreemd.