Goedemorgen, Ik ben nu ondertussen 2 dagen overtijd. Dit is echt iets bijzonders voor mij aangezien ik altijd een precieze cyclus heb van 28 dagen en nooit een dag te laat ben. Nu heb ik twee action testen gedaan gister 1 en net 1 met ochtendurine. Beide Omo wit en dus negatief. Ik snap het niet want heb ook dezelfde rare onderrugpijn die ik had bij beide kinderen toen ik erachter kwam zwanger te zijn. Maar de action testen geven negatief af. Wat kan het dan zijn? Zijn action testen betrouwbaar? Ik heb wel de action test bij mijn dochter gebruikt en deze gf een heel vaag streepje toen ik een par dagen overtijd was dus die deed het wel.
Het kan zijn dat je ongesteldheid toch een keer later is vandaar last van je rug het kan zijn dat je wel zwanger bent maar als je verschijnselen heb van een zwangerschap test je eigenlijk altijd wel al positief , Dus het enige wat je kan doen is wachten op de ongesteldheid of anders na een paar dagen nog een test , Spannend en dat het snel raak mag zijn
of je daadwerkelijk overtijd bent kan je enkel weten als je 100% zeker bent van je eisprong. bijvoorbeeld door te temperaturen. zelfs met enkel ovulatie testen kan je daar niet zeker van zijn. je lichaam kan zomaar ineens wat anders in de planning hebben waardoor je denkt overtijd te zijn maar dit niet echt bent. als je overtijd bent en de action testen (die zijn na nod echt betrouwbaar) zeggen negatief dan is waarschijnlijk je eisprong later geweest. even geduld nog. het is niet perse zo dat je dan mu niet zwanger bent maar je bent dan waarschijnlijk nog te vroeg. als je echt overtijd bent tonen de meeste testen dit ook wel dmv 2 lijntjes