Nog steeds geen knaller. Dat terwijl ik wel behoorlijk last heb van kwaaltjes. Hoe lang duurde het bij jullie voor het echt een knaller was?
Ik had ook nog een predictor expres liggen, deze heeft een hele mooie lijn wel! Ik verwacht dat vandaag mijn NOD was maar ik weet het niet zeker.
Mooie testen! Ik had tot een dag na nod kwaaltjes. Maar daarna namen mijn gevoelige borsten stevig af en dat naast de knal test. Je lichaam reageert dus in eerste instantie op de toename van hormonen. Denk dat je die knal test over een paar dagen zeker wel hebt!
Willen jullie meekijken? Ik ben ineens heel onzeker erover. Ik wist nooit wanneer mijn NOD was, uiterlijk vandaag maar ik denk afgelopen zondag. Mijn testen lopen ineens niet meer op, heb ook nog steeds geen knaller.. ik dacht eerst dat dat de Action tests waren, ik vind ze niet van hele goede kwaliteit, maar mijn laatste gewone Predictor is ook niet opgelopen.. Ik heb voor de lol nog een overgebleven Action early gedaan ook. Zouden mijn testen, en zeker de early, niet al veel donkerder moeten zijn?
Ik begrijp je onzekerheid goed meid. En heel eerlijk.. ik zou hier ook onzeker van worden. Maar wij testen gewoon echt teveel. Die oploop testen is niet nodig (heb ik zelf ook gedaan hoor!) Toen er een mindere test tussen zat was ik helemaal van slag. Zoals je kan zien in mijn onderschrift was die onzekerheid niet nodig. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt. De streepjes staan er en zwanger ben je. Op hoe het gaat lopen heb je geen invloed. Wat ik al zei, ik snap je wel hoor!
Ik zou ook stoppen met testen. Je bent zwanger! Je lichaam is hard aan het werk om een mooi babytje te maken.. dat is altijd spannend en onzeker. Knal testen zeggen ook niet met 100 procent zekerheid dat je dan over 8 mnd een gezonde baby vast hebt. Gewoon vertrouwen hebben!
Ik vind je test van predictor van vandaag lichter dan die van de 17e Was je urine wel geconcentreerd?
Ik moest wel vannacht om 1 uur er een keer uit om te plassen, dus er zat wel minder tijd tussen dan een hele nacht.
Ik was ook niet onzeker voor vanochtend. Ik testte door omdat ik hoopte dan wijzer te worden over mijn termijn, omdat ik een onregelmatige cyclus heb.
Ziet er idd niet heel goed uit. Je test vandaag is lichter dan die van eergister. Daarbij vind ik je streepje voor 5 dagen na je 1e positieve predictor ook erg licht. Ik hoop dat ik er naast zit.
Ik vind het helemaal niet gek hoor dat je doortest. Zo veel doen dat. Die echte knaller kan even duren. Duurde bij mij nu ook wat langer. Maar ik vind idd dat de predictor iets lichter is.. Ik duim heel hard voor je !!
Jeetje meid, wat onzeker he die eerste weken . Ik zou eventjes stoppen met testen, een knaller zegt ook niet of iets goed gaat of niet.. je maakt jezelf alleen maar in de war, en dat terwijl niemand invloed heeft op wat er daar binnen gaande is. Ik duim voor je!
Mijn man nam net deze foto omdat hij thuis is en aangaf dat hij de test niet lichter meer vond. Ze zijn ongeveer even dik denk ik? Ik voel me echt verschrikkelijk
Ik vind dat ze er nog goed uitzien en als die knaller morgen of overmorgen er niet is het dan pas waarschijnlijk niet zo goed is .
Dit hoeft niet zo te zijn hoor, niet iedereen maakt even snel hcg aan.. de testen kunnen ook gewoon oplopen. De een heeft een knaller met 4 weken en de ander met 5. De ander doet een test en ziet geen knaller. @ts deze foto vind ik er al wat beter uit zien hoor.
De laatste foto ziet er inderdaad beter uit. Kan je ook twee foto's naast elkaar leggen van je predictors toen ze allebei vers waren? Ik denk dat dat een beter vergelijk geeft dan wanneer een van de twee of allebei opgedroogd zijn.
Dat is de reden waarom veel vrouwen ook niet doortesten! Je maakt je nu ongerust terwijl je er niets aan kan doen. Ik snap je drang om door te testen maar wees niet zo hard voor jezelf Enne ik test pas ruim een week naar nod positief/knaltest... En dat is voor mij niet toevallig, is mij nu al 3x overkomen