Dat gevoel heb ik ook. Alleen balen dat de andere test gewoon wit was! Vervelend dit gedoe telkens haha.. Was er maar een makkelijkere manier voor
Ja haha gewoon een bloedtest at home met een vingerprikje of zoiets ! Het is een heel gestress steeds zo. Morgen met ochtend urine nog eens testen ? Succes hoor vlinder
Ik zie ze ook, op beide testen en ze zijn roze. Verder durf ik nog niks te zeggen gezien er meer dames vals positief testen met de kv2v5 de laatste tijd... Ben wel benieuwd naar je test morgen/overmorgen. Je bent ook nog vroeg he. Succes!
Op beide testen lijkt de 2e streep rose. Maar hij is wel erg licht. Heb ook ooit een indroger gehad en die was duidelijk grijs.
Ik heb vanochtend toch getest. Ik leek na 5 minuten een heeeeeel dun lijntje te zien. Maar verwachtte er eerlijk gezegd niks van. Na een uurtje weer ff gekeken en de test was wat gelig. Heb er wat water op gedaan en de streep wordt wel wat meer zichtbaar. Echter heb ik her gevoel dat de streep toch gewoon grijs is nu. Domme testen
Ja maar die lijk ik elke maand te hebben. De laatste week vooral enorm emotioneel en heb jeuk overal. Verder heb ik normaal altijd na m'n eisprong last ban puisten maar deze maand zijn het er wel erg veel. Ben er bang voor dat het raak is deze maand..
Wat een toestand zo he, een hele dikke knuffel voor jou. Ik duim voor je dat het toch nog raak is. En anders veel succes voor de komende maand
Spannend vlinder! Ik zie op de laatste foto ook een roze streep. Maar na het topic van BB durf ik niet meer zo van kv testen uit te gaan voor nod. Succes met wachten en hopelijk loopt hij op komende dagen!
Weet niet eens of het lijntje hier ook zichtbaar is. Met het blote oog en op mijn foto wel, echter wordt de kwaliteit altijd minder als je hem hier upload. Ik heb wel het vermoeden dat het een indroger is helaas!
Vervelend he. Ik zie al je streepjes wel, weet helaas alleen dat het niet heel veel hoeft te zeggen tegenwoordig. Ik beschouw kv testen pas positief als ze ook echt duidelijk positief zijn (na veel ervaring ook met licht roze streepjes). Hopelijk worden die van jou vlug donkerder.
Zie op laatste foto's 2e streep alleen nu vind ik ze grijs Na 2 dgn vind ik ze wel erg licht. Wat een gedoe met de kv testen zeg.