Ik zie wel weer iets vaags hetzelfde als gisteren eigenlijk. Hoop dat volgende test wat duidelijkheid geeft
Ik zou eens een predictor kopen. Als ze op de kruidvat tuurstrepen te zien zijn dan moet predictor al een duidelijkere streep geven. Ik zie op de kruidvat iets vaags, nog steeds maar vind ze te donker om er echt een oordeel over te geven
Ik zie ze hoor! Nou ben ik na 8 rondes ook wel kampioen tuurder. advies van @Vaasje is een goede: een predictor early geeft waarschijnlijk een duidelijker streepje. Voor morgenochtend. Of niet teveel drinken en vanmiddag nog een keer
De camera maakt ze ook wel wat onduidelijk.. Maar als ze er binnen 5 minuten stonden op 3 testen dan kan het toch niet niks zijn?
Nog een poging... De predictor early is letterlijk in alle 5 de winkels waar ik ben geweest vandaag niet te krijgen meer
Hier zie ik wel iets op. Maar vind 'm op de foto (nog) niet roze maar dat kan door de kwaliteit van de foto komen.
Hij is ook nog zooooo licht dat je denk ik op dit termijn de kleur sowieso moeilijk kan beoordelen? Maar op 3 testen binnen afleestijd.. Kan bijna toch niet niks zijn?
Tja, het is allemaal de kv 2v5 toch?? Heb wel eens gekkere verhalen gehoord . Hoeveel dpo ben je nu? En hoe heb je je eisprong ontdekt?
Ik ben naar de winkel gereden voor een Predictor Early. Die net gedaan en na 2 minuten kwam er een roze streepje... Wat zeg jij?
Met deze durf ik je voorzichtig te feliciteren! Nog wel vroeg, zo zag mijn test er met 8/9dpo ook uit
Ooooh zo spannend! Bij beide vorige zwangerschappen testte ik met 12dpo redelijk duidelijk. Dus dit kan wel bij mij passen
Ik zie ze hoor ! Als jij ze zelf binnen afleestijd ziet, denk ik dat je wel voorzichtig blij mag zijn!