Nu niet super veel maar toch iets Morgen zou die toch wel wat donkerder gaan moeten worden, mijn duimen draaien
Bij mij waren de Express vroeger duidelijker dan de Early. Hopen dat ie morgen nog verder opgelopen is.
Dit is de predictor van vandaag. Oploop lijkt heeel weinig, maar volgens mij wel iets? De vorige waren met de Early, dit is een Express...
Ik zie zeker een mooi roos streepje, maar vind de oploop nu ook niet heel denderend bij je ander topic zag ik ook nog kv testen en daar zag ik wel een mooie oploop Ik blijf voor je duimen ❤️
Mijn ervaring met de express is dat hij vaak nog wat donkerder opdroogt! Ik vind hem iig veel duidelijker dan gisteren! Gefeliciteerd
Ja ik moet nog maar even geduld hebben. Het kan max. 70 uur duren voor het verdubbeld las ik... Wellicht maak ik traag HCG aan
Dit is de oploop van 23 naar 25 oktober opgedroogd. (middag testen) Vanochtend weer 1 gedaan en die lijkt iets lichter. Kan dat zijn omdat ik geen ochtend tester ben?
Hoeveel DPO zit je? Ik wil je de hoop echt niet afnemen! Maar ik vind degene van vandaag niet positief....
Ik vind het ook niet hoopgevend. Het kan zijn dat je een middag tester bent, maar hij zal nu echt wel duidelijker moeten zijn
Het spijt me, ik probeer altijd heel optimistisch te zijn maar ik zie het een beetje somber in. Hoe liepen de testen bij je andere kindjes op? Op welke dag had je toen een duidelijke test?
Ik weet het meiden.. Ben zelf ook niet erg optimistisch meer. De testen blijven hetzelfde. Dit was de kruidvat vandaag. Die lijkt wel wat duidelijker, maar hoopgevend is het niet. Ik heb bloed mogen prikken vandaag. Hopelijk over 2 dagen nog eens en dan weten we genoeg