Wat denken jullie? Vanochtend getest. Na 5 minuten was ie nog wit, na ong. 7 minuten dacht ik wat te zien maar dacht dat ik me het verbeelde en toen ben ik weer in slaap gevallen. Na een uur stond er een echte streep. In het echt is ie veel duidelijker er roze/paars van kleur. Ik heb altijd met kruidvat getest en was of positief of bleef omo-wit. Vorige ronde de andere uit dezelfde verpakking gebruikt en bleef dus omo-wit. Zou zo'n fijn begin van 2013 zijn! View attachment 295636 View attachment 295637
Wil je niet bang maken, maar ik had zondag precies hetzelfde (zie mijn topic) en vandaag was de test echt negatief...Na de tijd aflezen is dus misschien toch niet zo handig. Maar misschien is het bij jou anders, ik hoop het voor je!
ik zeg ook gefeliciteerd, ik denk dat je erg vroeg hebt getest waardoor je hcg erg laag is nog, zou in elk geval na nod of zo nog eens testen.
Spannend hoor! Heb altijd kv gebruikt en nog nooit een indroog-lijntje gehad! Dus ik zeg ook al vast voorzichtig gefeliciteerd!
Ik zeg gefeliciteerd. Dit is geen indroger... Mijn eerste test bij deze zwangerschap was ook zo en sta nu op springen