Ervaring testpoint 2v5 (etos)

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Sillepil, Dec 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sillepil

Sillepil Actief lid

Jan 20, 2010
    376
    4
    18
    NULL
    NULL
    Lieve meiden,

Jullie hulp gezocht. Heeft iemand ervaring met de testpoint testen 2 v 5 van de Etos?

Vandaag getest 4 dagen na NOD. Ik heb echter een flinke bloeding gehad die dag en daarna drie dagen licht gebloed. Dacht dus dat ik gewoon ongesteld was geworden.

Ik bleef mij echter erg zwanger voelen. Ontzettend emotioneel en pijnlijke borsten en zeuredrig gevoel in onderbuik. Vandaag toch maar getest, omdat ik vreselijk moest huilen omdat mijn moeder voor 4 weken op vakantie ging :$

Er verscheen binnen afleestijd een licht roze streepje en deze is nu nog duidelijker.

Ik meteen een Clearblue plus gedaan en met urine van een anderhalf uur erna weer getest. Hier ook een lichte plus.

Echter de kruidvat test die ik samen met de CB plus heb gedaan is er maar een hele lichte streep (niet te fotograferen zo licht) zichtbaar.

Mijn vraag aan jullie is de Testpoint test gevoeliger dan de Kruidvat? Beiden zijn van Wondfo toch?

Wat zou die bloeding dan geweest zijn geweest.

Morgen maar even die dokter bellen, zeer vreemd dit.

2. Sillepil

Sillepil Actief lid

Jan 20, 2010
    376
    4
    18
    NULL
    NULL
    Even proberen een foto te plaatsen. Het is wel een erg onduidelijke foto hoor:(

Attached Files:

3. Sillepil

Sillepil Actief lid

Jan 20, 2010
    376
    4
    18
    NULL
    NULL
    Even kijken of deze foto duidelijker is.
    Op mijn iphone zie je de streepjes goed, maar zodra ik de foto verklein wordt de foto een stuk onduidelijker. Jammer.

Attached Files:

4. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Ik zal wel geen goede beeldscherm instelling hebben, want ik zie nergens een 2de streepje. Alleen de CB lijkt een pennestreepje te hebben..als ik heel erg tuur.

5. maybe3

maybe3 Niet meer actief

ik zie hem alleen op de testpoint maar denk dat het een vals posi is op de rest zie ik echt helemaal niks. en zie hem ook alleen op m,n ipad op m,n laptop zie ik echt niks.

6. Jet

Jet Actief lid

Nov 3, 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie op de testpoint en clearblue een licht streepje..KV lijkt inderdaad wit. Echt geen idee of testpoint gevoeliger is..maar als zelf CB een lichte plus aangeeft..wel apart..Morgen huisarts bellen en heel hard duimen voor een donkerder streepje! ;)

7. Sillepil

Sillepil Actief lid

Jan 20, 2010
    376
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ja ik moet eerlijk zeggen dat ik op deze foto's zelf ook weinig zie. In het echt is de streep van testpoint roze en die van de CB duidelijk. Kv heel licht.

Mijn vraag is dan ook meer of iemand hier vals positief heeft getest met testpoint?
    CB hoor ik namelijk wel slechte ervaringen over en heb ik zelf in het verleden ook een vals posi mee gehad.

8. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    Ik heb idd vaker gelezen dat de testpoint 2 v 5 gevoeliger zijn als de kv zou je niet zeggen maar had de foto's gezien met de zelfde urine en testpoint was zeker duidelijker als de kv maar het kan ook een vroege miskraam zijn natuurlijk nog een restje hCG hormoon

9. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

Oct 23, 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Ik wil je niet teleurstellen of wat dan ook, maar misschien was het raak maar heeft het eitje zich niet kunnen nestelen. En wat je nu test zijn misschien de laatste restjes HCG in je lichaam.. Gewoon morgen nogmaals testen.
    Ik had het afgelopen maand ook, een dag eerder dan verwacht midden op de dag begon het licht te vloeien, volgende dag stroomde het er zowat uit, dag erna zo goed als over.. Daarna nog heel wat dagen oud bloedverlies. Ik had ook veel symptomen en meerdere denken dat het gewoon mis is gegaan. Maar toch zal ik voor je duimen dat het raak is!

10. Sillepil

Sillepil Actief lid

Jan 20, 2010
    376
    4
    18
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor jullie reacties. Jullie bevestigen waar ik ook bang voor ben. Dat het gewoon nog een restje HCG is. Wel raar dat het streepje zoveel donkerder is. De clearblue sloeg op mijn NOD namelijk helemaal niet aan.

11. RSL

RSL Fanatiek lid

Oct 16, 2008
    2,352
    42
    48
    Overijssel
    ik twijfel of ik wat zie.. waarom probeer je niet een digi test van cb met week indicator? Heb al veel heel lichte testen gezien, waar de cb goed op reageerde..

12. kers87

kers87 Bekend lid

Sep 4, 2012
    678
    0
    0
    Ik zie het wel heel licht op de cb. Zou overmorgen nog eens proberen, ik zou de moed zeker nog niet opgeven! Hou ons op de hoogte! Voor mijn gevoel is Etos, trekpleister en kv allemaal dezelfde test van 2v5. Allemaal zelfde fabriek...

13. Sillepil

Sillepil Actief lid

Jan 20, 2010
    376
    4
    18
    NULL
    NULL
    Helaas de digitale (zonder indicatie) was duidelijk : niet zwanger.

CB gaf nu met ochtendurine een veel lichtere streep. Iets is er dus niet goed gegaan. Ik vermoed dat die bloeding een paar dagen geleden dus echt een menstruatie was.

14. Sillepil

Sillepil Actief lid

Jan 20, 2010
    376
    4
    18
    NULL
    NULL
    Iedereen bedankt voor het meedenken

Wij gaan door naar ronde 9

15. kers87

kers87 Bekend lid