Ja, ik gooi 'm hier gewoon neer. Weet dat je niet buiten de tijd moet aflezen, maar ik kon het niet laten. Heb nog nooit buiten de tijd een streepje gehad en dit is een kv test van ongeveer anderhalf jaar geleden, gekocht voor mijn vorige zwangerschap. In die tijd waren er nog geen problemen met deze testen dus nu vraag ik me af; is dit een indrooglijntje of is ie posi? Zit pas op dag 26 dus ben ook eigenlijk te vroeg...(dat moet je niet doen, weet ik, maar daar gaat het nu niet om ) View attachment 295299
@ Jennifer: eerst gewoon de 5 minuten; toen pas net, een uurtje later dus geen idee hoe lang die streep er al stond...
Ik duim voor jou mee meis. Zou toch geweldig zijn vooral als je het niet verwacht. Wanneer is je nod?
Gewoon morgen nog een x testen voor de zekerheid. Maar ik kan me niet voorstellen dat een indroger zo duidelijk is
Ik heb er ook al veel versleten van kv2v5 en als ik niet zwanger was was ie altijd omo wit dus ik denk wel lekker zwanger hoor! En je ziet wel de wonderen zijn de wereld nog niet uit veel geluk meis
ik had bij kv enkele keren een indroogstreep. geen idee hoe dat kwam. had hier dan ook een topic geopend hiervoor. Maar mijn streepjes waren wel dunner en niet roze, maar grijs is jou streep roze? dan zal het vast wel geen indroogstreep zijn succes
@ Natasha: hij is roze. @ Dooo: thx meis! Kan het nog niet geloven en moet mezelf ook een beetje tegen een teleurstelling beschermen want ik zou het echt wel heel erg leuk vinden! We wilden eigenlijk nog even wachten, maar het is heel welkom. @ Jennifer: NOD is ongeveer woensdag, dan zit ik op dag 29. Mijn cyclus is nogal onregelmatig dus precies weet ik het nooit.
Hoi, Ik hoop voor u dat het raak is. Al had ik wel een indrooglijntje deze was ook lichtjes roos. Ik duim mee !
Haha, nee, één keer om precies te zijn. @ Porkie: het zou inderdaad een indroger kunnen zijn...Alleen is dit een oude kv test en in de tijd dat deze gekocht is waren er nog geen problemen mee. Heb het ook nooit meegemaakt, buiten de tijd zo'n mooi lijntje dus vandaar dat ik hoop dat het toch raak is.
wel, hier ook 1 keer geklust. de maandag ... had dan de dinsdag een positieve ovutest, en dacht een verloren ronde te hebben. Mijn man moest voor levertesten naar ziekenhuis, en konden dus niet meer klussen. en toch, zie banner
Kijk, dat geeft hoop Natasha! Dank je wel. Bij mijn zoontje was het in ronde 8 raak en juist die maand had ik me totaal niet bezig gehouden met op het juiste moment klussen. En toen was het dus ook zomaar raak dus ik heb nu ook wel hoop...En dan wil dit kleintje blijkbaar gewoon heel graag bij ons zijn.