Ik wou dat ik kon zeggen dat ik m zie maar als ik dat zeg dan ben ik niet eerlijk. Test gewoon over een dag of 2 a 4 nog eens. Mocht je zwanger zijn dan zou de test wel duidelijkheid moeten geven. En als die geen duidelijkheid aangeeft zou ik wachten tot je ongesteld moet worden. Denk dat als je zwanger zou zijn je nu ook nog veel te vroeg test als je pas halverwege je pilstrip bent. Maar als je mijn eerlijke mening wilt weten dan denk ik dat je niet zwanger bent. Maar je weet maar nooit. Even in de gaten houden!
Ik zie ook niks en je zegt dat je midden in je pilstrip zit..dus verwacht dat je niet zwanger bent want je bent als het goed is 2wk geleden ongi geweest
Was 20-12 bij de gyn, vanwege urineverlies, problemen bij de sex en inbrengen van tampon. Was daarvoor al eens bij de ha geweest wegens doorbraakbloedingen. De gyn hoorde mijn andere symptomen en zei ineens: Het zou best kunnen dat je zwanger bent. Helemaal niet aan gedacht. Maar m'n bm was toen gelukkig leeg.. Maar het blijft toch in je hoofd spoken hé,.. Vanmorgen getest en daar kon zelfs ik geen streepje op vinden haha.. Maar zijn er nu wel uit dat ik maar weer ga stoppen met de pil, alleen condooms en eerst stoppen met roken en dan zien we wel verder..