Cb test blijft op 1-2 weken staan....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Vlinderrr, 1 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderrr

Vlinderrr Actief lid

21 sep 2012
    106
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hallo,

Het onderwerp zegt hte al, ik heb op 24 dec positief gestest, er stond toen 1-2 weken zwanger op. Dat kan kloppen want het was de dag van mn nod.
    Nu heb ik 30 dec nog een keer een zelfde test gedaan (had er toch nog een liggen ;) ) en deze gaf weer 1-2 weken aan.
    Dit heeft me zo onzeker gemaakt, ben zo bang dat het weer niet goed is.

We zitten al een hele tijd in de mmm en zijn in totaal al 4 jaar aan het proberen zwanger te raken. Ik heb 2 x eerder een mk gehad, en ben nu spontaan zwanger geraakt. Het is echt een wonder, ben zo blij maar ook zo bang....
    Heeft iemand zoiets ook meegemaakt?

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    En allebeide was het dezelfde tijdstip met ochtendurine??

Ik zou over een week week proberen en nu nog even geen zorgen maken. Misschien zat je net op het randje en dat hij toch 1-2 weken heeft aangegeven.

3. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Denk ik ook :)

4. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ohw Vlinderrr, wat zenuwslopend voor je!

heb wel laatst van iemand gelezen in het testjestopic dat het hcg dermate schommelde dat ze eerst 2-3 had en een week later 1-2, het werd daarna weer hoger..... dus het kán wel, en het blijft een indicatie, het kan zijn dat je hcg gewoon niet zo snel stijgt.. (verschilt per persoon en per zwangerschap)

hoop voor je dat het in orde is!

5. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    maar dat kan toch ook gewoon heel goed kloppen? cb rekent vanaf het moment van de bevruchting (ovulatie) dan zit je toch ook op 1-2 weken? gewoon volgende week nog een keer testen en anders eens kijken wat de "gewone" testen doen als je daar in het begin ook mee hebt getest?

6. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Misschien iets te vroeg weer getest. Zou me niet meteen te druk maken.

Deel Deze Pagina