Curretage gehad en nu na eerste cyclus gaan testen. Vandaag dag 14. Test is nog niet echt positief geweest (alleen licht streepje) en vandaag ineens lichter streepje. Kan de kliniek niet bellen op zondag en ben van slag omdat deze poging zo belangrijk is. Zou hij nog komen of is hij geweest? Kan een test gewoon een x lichter zijn?? Mijn cyclus was voor de curretage normaal 28 dagen. Help!!!
Vrijdag was hij nog niet positief maar wel tikkeltje donkerder. En nu ineens lichter..... Weet niet waar ik aan toe ben en weet niet waar ik het moet zoeken. En stomme kliniek op zondag dicht. En deze poging is zo belangrijk
Maak je geen zorgen!! De dag voor mijn positieve test was hij ook heel licht. Dag erna s middags donker en s avonds knal!! Hoe laat test je normaal?
View attachment 373745 De 16e was hij knal, dus t kan echt nog wel! Mijn streepjes wisselen ook erg, zit geen vaste lijn in.
Vandaag dag 16 en toch maar op controle geweest . Mijn baarmoeder was keurig. Ei was nog niet geweest. Nu nog door blijven testen tot donderdag. Als ik donderdag geen piek heb, savonds pregnyl spuuten en zaterdag iui