Wanneer starten met ovulatietesten na miskraam?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Sparky, May 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik wil graag gebruik maken van ovulatietesten aankomende ronde.
    Wanneer kan ik daarmee starten?
    Krijg je zowiezo pas een eisprong als het hcg uit je lichaam is?

2. samantha89l

samantha89l Actief lid

Nov 10, 2012
    202
    1
    0
    Geleen
    had je van te voren een vaste cyclus? zo ja hoelang was die dan zo nee wat was dan je gemiddelde lengte ongeveer. ik heb 8 maart een miskraam gehad en 14 maart een curettage 25 dagen erna had ik mijn ongesteldheid weer en dat was ook mijn cyclus (25 dagen vast). dus daar ligt dat allemaal een beetje aan.

Wel moet ik erbij zeggen dat op veel sites ze zeggen dat je na 20 dagen na het stoppen van het bloeden een ei sprong hebt dit is een van de sites

Zwanger worden na een miskraam | Mens en Gezondheid: Zwangerschap

3. Sparky

Sparky Niet meer actief

Vorige mk was met ongeveer 4 weken en exact 14 dagen later had ik mijn eisprong weer en toen was ik weer zwanger. Nu miskraam met 6 weken. Stel dat ik wel gewoon mijn eigen cyclus houdt moet ik dan testen vanaf dag 10?

4. Amanda28

Amanda28 Lid

Apr 19, 2014
    60
    1
    8
    9 maart vroege miskraam, 31 maart positive ovulatietest, nu sinds de laatste ongesteldheid niet meer ongesteld geweest die was 12 T/m 15 maart) sinds dien geen positieve ovulatietesten of Zwangerschapstesten morgen naar dokter normaal cyclus van 28/29 dagen

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Ik had 4 maart een vroege miskraam met 4w5d
    Ben eigenlijk meteen weer in mn normale cyclus gevallen, eisprong was op dag 18 (meestal 17) dus bij mij was het vrijwel meteen weer normaal. Maar ja een vroege miskraam met 4w5d kan ook gezien worden als verlate menstruatie (zo zie ik het zelf niet).

Succes hopelijk heb je snel duidelijkheid

6. bambe

bambe Actief lid

Sep 21, 2012
    449
    1
    18
    alsje vochtig begint te worden..of meer afscheiding begint te krijgen...

Share This Page