8 dagen positieve ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Meissie1001, 18 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Ik ben geen nieuweling, ik ben bezig met ziekenhuis en weet dat ei echt gesprongen is dmv bloedtesten...
    Maar vanaf vorige week zaterdag elke dag een positieve ovulatietest.
    Echt zelfde kleur, zelfde dikte (na 18 maanden weet je hoe het werkt ;)...)
    Ik heb dit vaker gehad maar kwam niet verder dan 6/7 dagen.
    Nu al op dag 8.... Zwa-test negatief...
    Wat kan dit zijn?
    Hoop natuuuuuuurlijk dat deze positief blijven en ik over 6 dagen mooie test heb want ben wel vol van vertrouwen, alle voorwaarden waren deze maand aanwezig dat we WEL weer een keer zwanger zouden kunnen raken ;)
    Maar anders zou ik graag van meiden horen die dit ook hadden en echt zwanger waren...
    En van dames die dit hebben en dat het iets anders blijkt te zijn want wellicht moet ik dit dan aankaarten in het ziekenhuis..

Gr

2. Jolina

Jolina Niet meer actief

Heb je een foto van je testen?

3. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Jolina nee maar niet nodig, ik weet hoe ze werken en wanneer ze positief zijn ;) zijn net zo donker en dikke lijnen...
    (Al 1,5jr bezig) maar nog niet 8 dagen positieve testen gehad..
    Kan goed zijn :))
    Maar misschien ook hormonaal iets niet in orde en ben op zoek naar beide ervaringen...

4. rosalincke

rosalincke Bekend lid

1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb geen antwoord voor je maar begrijp heel goed dat je er onrustig van wordt.
    Ik zou denken dat als een ovu test reageert op hcg dat je zwangerschapstest ook moet reageren maar ik ben zelf ook aan het 'spoken' met twee positieve ovu testen in 1 cyclus dus aan mij heb je niet zoveel denk ik.

5. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ja dat denk ik ook rosa. Als je al zo lang een positieve ovu hebt en je zwanger zou zijn moet ke dat ook op een hcg test zien

6. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Ja stom hè. .. afwachten dus... dikke duimen draaien dat het na 7 maanden weer een keer gelukt Is. .. wordt weer eens tijd ;))

7. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ik duim voor je ;)

Deel Deze Pagina