Hi dames, Net een test gedaan, was binnen 5 minuten niet positief. Liep er nu net langs en zag opeens een streepje? Zeg: 40 minuten later. Is dit nu een indroger en wil ik te graag of toch zwanger? Wat denken jullie?
Iedereen is nu natuurlijk lekker aan het eten. Ik woon in het buitenland (12 uur hier) en zit hier te zenuwpezen :S
Ik zie hem wel maar omdat het zover buiten de tijd is durf ik niet te zeggen wat het is. Denk dat je het beste nog een x kan testen in de komende dagen.
Ben as we speak een 2e test aan het doen. Ik weet dat ik daarmee moet wachten tot over paar dagen, maar te nieuwsgierig. Al ben ik bang dat deze ook onduidelijk zal zijn. Het is een DA test. Er staat tussen 2 en 5 minuten afleesbaar. Maar tot wanneer mag ik m aflezen?
Dat kan,ik ken deze testen.Maar ik vind ze niet fijn...geen mogelijkheid om een andere te halen?Kv2v5 bv? Als ik hem zo bekijk lijkt hij positief,maar je moet ze wel binnen 5 min,en niet langer dan 10 min aflezen (dat laatste weet ik niet helemaal zeker,maar staat ongetwijfeld in de bijsluiter). Ik zou voor de zekerheid een ande re doen.
Ik woon in het buitenland, we hebben hier helaas geen kruidvat. Alleen DA. En daar hadden ze deze of clearblue. Man zo maar even op pad sturen voor die dan..
Ik ken deze testen ook en vind ze niet fijn. Ze zijn zeker niet gevoelig (dus niet te ver voor je nod mee gaan testen) en degene die ik deed gaven allemaal valse strepen ruim na afleestijd. Een ander merk test was dan wel altijd negatief (deed ik ter controle). Dus conclusie. Niet gevoelig en pas als de streep er binnen 5 min staat is het een geldig resultaat veel indroogstrepen.
Zou gister ongesteld moeten zijn geworden, al is er wat onduidelijkheid ivm verblijf in buitenland (ttv menstruatie) en tijdsverschil. ZOu ook vandaag kunnen zijn. Al dik een week donkerrode afscheiding, maar geen menstruatie.
Gebruik je de 'snel reageren' optie? Dan even klikken op 'meer opties' want in het snel reageren veld kan je geen foto bijvoegen.