Hallo dames/meiden, De vorige keer postte ik hier een zwangerschapstest van mijn vriendin, die had een heel licht streepje op de test kruidvat 2v5. Nu ging ik vanwege omstandigheden toch nog een maandje door met de pil en vandaag was mijn laatste pil. Ze vroeg mij ook een testje te doen, gewoon uit nieuwsgierigheid hoe de test zou reageren. En ik deed de test en zag wat en na waterspoeling (veel gelezen hier) werd het lichte streepje een toch wel streepje. Beetje moeilijk op de foto te zetten met de dalende licht van de zon en een groot licht van de camera maar zien jullie het ook? Ik vraag me af of de kruidvat 2v5 wel goed betrouwbaar is? Bedankt alvast voor het reageren.
Als je zwanger denkt te zijn test dan over 2 dagen nog eens. Bij mij waren de kruidvat testen altijd wit(na afleestijd nooooooit kijken!) en nu ik zwanger ben stond binnen 20 seconde een mooie streep. Niets met water gespoeld etc.
Heb de laatste tijd ook streepjes op de kv. Heb moeten testen tussen 2 spiralen in, maar heb er nu gewoon weer 1 en ben goed aan net vloeien en toch streepjes. Dat ze echt helemaal wit blijven zoals eerst is niet meer..
ik zie wat je bedoelt hoor maar dat streepje staat niet op de juiste plek, dus deze zou je ook met een zwangerschap als negatief moeten beschouwen
Ik heb door de maanden heen ook wel eens een streepje gehad dat ik dacht ja er staat wat .... Maar op nod gewoon de rode duiveltjes.... Ik geloofde er ook pas in dat ik deze zwangerschap zo overduidelijk testte...
Nee dat bedoel ik ook. Stond er een beetje krom 😊 Ik bedoel dat het erg naar is als je blij bent met zo'n streep terwijl hij dus net zo goed vals kan zijn. Mamatjevan5: Ik zou deze als licht positief beschouwen hoor, zie niet in waarom het streepje verkeerd staat?
Is toch te erg voor woorden dat die testjes die gemaakt zijn om hcg op te speuren vals positief aangeven eigenlijk? @ Mamatjevan5, hoezo staat ie verkeerd dan? Zie gewoon twee streepjes staan eigenlijk?
Deze test is gewoon niet goed doorgelopen,het streepje staat veel te dicht op de controlestreep en is dus negatief.
Wordt dit nou een white dress / blue dress foto!? Want ik zie echt het streepje op de normale plek staan hoor.