Indroger?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by boannan, May 16, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. boannan

boannan Bekend lid

Apr 2, 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Ik weet niet exact wanneer mijn eisprong geweest is en of hij geweest is. Ik had op dag 13, 14 of 15 een positieve ovulatietest. Weet niet meer exact welke dag. Meestal word ik 12/13 DPO ongesteld. Dat zou afgelopen zaterdag of zondag moeten zijn geweest dan.

Omdat ik nog niet ongesteld ben en ik nog een test had liggen net getest. Streepje was niet binnen afleestijd en het lijkt me heel sterk dat ik zwanger zou kunnen zijn. Seks gehad op dag 12 en hiervoor 3 jaar in de MMM gezeten en het opgegeven omdat ik inmiddels 40+ ben en we genoeg zorgen hebben om onze zoon.

Maar aan de andere kant heb ik nooit zomaar streepjes en ik deed meestal wel elk maand een k2v5. Altijd omo wit.

Attached Files:

2. roosje1234

Jan 6, 2016
    26
    0
    0
    NULL
    hartje limburg
    de test lijkt mij erg duidelijk voor een indroger daarbij vergelijk ik het misschien met mijn eigen test die zag er ook zo uit en ik ben nu alweer 20 weken in verwachting. geef nooit de hoop op maar zou morgen of overmorgen nog een keer testen om er zeker van te zijn.

3. boannan

boannan Bekend lid

Apr 2, 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Als dit een indroger is is het wel een duidelijke zeg! Maar hij lijkt wel een tikje scheef of ligt het aan mij?

Attached Files:

4. Gabri

Gabri Actief lid

May 16, 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik lijk wel wat te zien.. Ik kan alleen niet zien of het grijs of roze is. Ik zou overmorgen nog een testen (als je zo lang kan wachten natuurlijk) als je zwanger bent zou hij dan wel donkerder moeten zijn.
    Ik lees nu ook je onderschrift, heftig allemaal! Snap dat je daar veel zorgen om hebt. Zou wel mooi zijn dat je nog eens spontaan zwanger zou worden maar snap je extra zorgen.

5. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

Mar 23, 2015
    1,534
    142
    63
    Druppel er anders is paar
    Druppels water door als streepje blijft is t vaak geen indroger zeggen ze en idd over 2 dagen nogmaals testen dan zou die donkerder moeten zijn

6. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Jeetje wat spannend! Ik duim voor je meid!

7. boannan

boannan Bekend lid

Apr 2, 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Na 4 dikke druppels water

Attached Files:

8. Krimpie

Krimpie Actief lid

May 18, 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    He!

Ik zie wel degelijk een streepje, maar ook ik heb eerder zo'n soort streepje gehad. Of het toen een "missed abortion" geweest is of een vals positief weet ik niet. Maar ook bij mij kwam het na de afleestijd. Drie maanden later had ik een iets duidelijker streepje maar dan bínnen de afleestijd. Die was raak en ik ben nu bijna 36 weken zwanger. Wat een dubbel gevoel voor jou dit zeg! Hoop je er zelf nog op? Of weet je even niet wat je hoopt?
    Ik hoop voor jou dat het zo uitpakt als je wilt, maar wilde wel even zeggen dat ik ook zo. Soort kv test gehad heb, die toen (waarschijnlijk) dus echt vals positief was!

Sterkte en hou ons op de hoogte!

9. boannan

boannan Bekend lid

Apr 2, 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Ik denk dat ik uiteindelijk altijd blijf hopen ook al zou het in onze situatie niet heel handig zijn.

10. boannan

boannan Bekend lid

Apr 2, 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Het gelige is nu weg door het water. Dus in principe zeggen jullie dat een indroger verdwijnt met een paar druppels water?

Attached Files:

11. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

Nov 18, 2013
    621
    0
    16
    Mijn test begon ook zo 3 dagen geleden! De mijne loopt op... Ik mag officieel vrijdag pas testen
    Wat ik ermee wil zeggen... Never lose hope!

12. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

May 3, 2012
    3,316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ik zie m toch redelijk duidelijk.. Ik zou morgen nog een testte proberen! Succes!

13. eviiii

eviiii Fanatiek lid

Feb 27, 2013
    1,137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Ik denk... dat je zwanger bent.. hoef niet eens te turen.. morgen vroeg nog eens testen!

14. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik zeg zwanger!

15. boannan

boannan Bekend lid

Apr 2, 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Nou ik ga nog niet zo hard van stapel lopen hoor dames. Daarvoor heb ik inmiddels iets teveel meegemaakt op dit vlak. Ik ga ook nog niks tegen m'n man zeggen.

Morgenochtend kan ik niet testen want ik heb niks in huis. Morgen maar wat halen. Als m'n streepje oploopt ga ik misschien wel eens hopen.

16. Spectre

Spectre VIP lid

Nov 5, 2015
    19,819
    18,535
    113
    Female
    Begrijpelijk dat je niet gelijk zo hard van stapel loopt. Is niet niks wat je hebt meegemaakt. Mocht je zwanger zijn is dat wel heel mooi en bijzonder voor je, ik gun het je van harte

17. boannan

boannan Bekend lid

Apr 2, 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Lief dank je wel!

18. Lala90

Lala90 Bekend lid

Aug 21, 2015
    958
    1
    0
    Ik heb heel vaak zulke testen gehad, waarbij het streepje zelfs duidelijker werd na het druppelen van water. Alleen de laatste keer (op mijn MA na) bleek ik zwanger en liepen de testen daarna elke dag mooi op. Alle andere keren: vals alarm en een teleurstelling rijker.

Zie de tip van het water druppelen hier vaak, maar al veel topics gezien waarna de streep na druppelen duidelijk bleef en er toch geen sprake was van een zwangerschap.

Voor jou hoop ik natuurlijk dat het wel raak is en dat jij eindelijk eens het geluk mag hebben om over een paar dagen "ineens" een knaller in handen te hebben.

19. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,329
    11
    38
    hier
    Ik denk dat hij positief is. Vind m voor indroger erg duidelijk!
    Maar doe er nog 1 om zeker te zijn!

20. loveisuss

loveisuss Actief lid

Nov 7, 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind deze ook positief,ben benieuwd naar je test vandaag: )

Share This Page