Indroger?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by boannan, May 16, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. boannan

boannan Bekend lid

Apr 2, 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Ik had geen testen in huis dus het is niet mijn eerste urine en de foto is na 5 min genomen. Ik zie zelf heel licht iets maar ben benieuwd of het voor jullie nog zichtbaar is op de foto. Het is echt een tuurstreepje. Ik ben benieuwd hoe de foto opdroogt. Ik denk dat er wel iets zat maar dat het niet doorgezet heeft en dat er daardoor misschien een heel klein beetje HCG in m'n urine zit dat een tuurstreepje geeft.

Attached Files:

2. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    laat hem nog maar even opdrogen, kruidvat word soms nog een stuk donkerder

3. demie

demie Bekend lid

May 17, 2014
    931
    0
    16
    O wat een onzekerheid!!

ik vind het op de foto van vandaag ook moeilijk te zeggen, maar het is niet je eerste urine

super spannend!! test je morgen of vanavond weer?

4. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    zou niet vanavond weer testen, is zonde van je geld.... beter over een dag of beter, 2 dagen

5. mamavansam2010

mamavansam2010 Actief lid

Oct 10, 2010
    469
    0
    16
    Noord-Brabant
    Jeetje, wat spannend Boannan.
    Ik ken je verhaal van een ander forum en heb daar altijd erg met je meegeleefd.
    Heftige keuze hebben jullie moeten maken en dan nu dit.
    Ik ga voor je duimen, ik snap je gereserveerdheid.

6. boannan

boannan Bekend lid

Apr 2, 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Met het opdrogen is hij niet veel duidelijker geworden. Zal wel niet doorgezet hebben. Ik denk dat ik 2-3 dagen overtijd ben en daarvoor is het streepje ook veel te licht.

Attached Files:

7. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik zie hem wel wn las vorige week wen topic met exact het zelfde paar dagen later knal testen dus ik zou de hoop nog niet opgeven!

8. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    weet je je eisprong zeker? misschien ben je nog helemaal niet overtijd. wacht gewoon 2 dagen. dan weet je genoeg.

9. boannan

boannan Bekend lid

Apr 2, 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Ik denk dat ik op dag 14 een positieve test heb gehad en dat ik m'n eisprong op dag 15 had. Veel later kan niet want de laatste keer seks was op dag 12. Ik zit nu op dag 30.

Er is wel iets gebeurd in elk geval want normaliter word ik 12/13 dagen na mijn eisprong ongesteld.

Ja of m'n eisprong is gewoon later geweest en het zijn valse streepjes. Dat kan ook natuurlijk. Wel al 2 dagen het gevoel dat ik ongesteld ga worden in m'n buik.

10. boannan

boannan Bekend lid

Apr 2, 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Net ongesteld geworden. Jammer en ook weer niet. Dank voor het meekijken!

11. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    lijkt me een dubbel gevoel idd. sterkte iig, lijkt me toch even lastig allemaal.

12. Linky

Linky Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    3,487
    172
    63
    Female
    Jammer Boannan, ik kan me wel voorstellen dat je het met alle voorzichtigheid wilt bekijken, gezien je geschiedenis.

Toch denk ik dat er wel iets aan de hand is geweest, want die streepjes verschijnen niet uit het niets. Ik heb wel eens een indroog streepje gehad met deze testen, maar die verdwenen na een paar druppels water.

13. boannan

boannan Bekend lid

Apr 2, 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Dat denk ik ook hoor. Was toch 3-4 dagen overtijd en m'n menstruatie is pijnlijk (normaal nooit last). Zal wel iets zijn met een mislukte innesteling.

Share This Page