Zien jullie iets? Eerlijke mening :)

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Livia4, May 10, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Livia4

Livia4 Actief lid

Aug 20, 2015
    135
    0
    0
    Hi meiden,

Net getest met KV 2v5. Krijg dit resultaat, zien jullie iets? Was beetje k*tten met het pipetje haha (nog tips) dus weet niet of het nou echt goed is...

Mijn laatste ongesteldheid begon op 14 april... mijn cyclus is sinds mijn MK in december beetje ontregeld. Vorige maand was ue 27 dagen. Ik wilde deze maand geen ovulatietesten doen omdat het nogal wat effect had op mij relatie... op donderdag 28 april toch gedaan, negatief met die dubbele hormoonindicator van CB. Dag erna knipperende smiley (oestrogeen verhoogd) 11 dagen lang! (Daarna niet meer kunnen testen omdat ik geen testen meer had). Ik denk dus eisprong geweest op 25 of 26 april. Dus vandaag 13 of 14 DPO.

Kan het iets zijn? Ga niet teveel hopen, bijna jaar bezig met 2 MK.... dus wees vooral eerlijk :)

Dank jullie!

Attached Files:

2. Veera

Veera Niet meer actief

Ja ik zie een streep!

3. 2boyss

2boyss Actief lid

Jan 29, 2015
    133
    13
    18
    NULL
    NULL
    ik zie hem zelfs heel duidelijk hoor!! Hopelijk lopen je testen op :)

4. Livia4

Livia4 Actief lid

Aug 20, 2015
    135
    0
    0
    Dank jullie! Heb zaterdag best wat bloed verloren (1 inlegkruisje ofzo), maar het was dus weinig en stopte daarna. Kan dat innesteling zijn geweest?

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zou goed kunnen hoor. Vanaf innesteling maak je HCG aan en we zitten nu op dinsdag (3 dagen later). Vind je streepje ook nog vrij licht, maar dat kan dus komen doordat de innesteling pas net heeft plaatsgevonden.

6. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

Oct 30, 2007
    2,828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Zie hem ook spannend!

7. eviiii

eviiii Fanatiek lid

Feb 27, 2013
    1,137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Ik zie hem duidelijk maar alleen aan de bovenkant het streepje. Loopt ie in het echt wel goed door van boven naar beneden?

8. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

Feb 15, 2016
    1,198
    608
    113
    Female
    Ik zie hem ook zonder te turen😄

9. PrettyLove

PrettyLove Niet meer actief

Ik zie ook een duidelijke 2e streep, maar ook maar voor de helft! Net als wat eviiii zegt. Ook is de controlestreep niet helemaal zoals ie zou moeten, lijkt mij.

Heb je wel genoeg urine gebruikt?

10. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ik zie hem ook! Spannend :)!

11. Livia4

Livia4 Actief lid

Aug 20, 2015
    135
    0
    0
    In het echt loopt het streepje wel van boven naar beneden, zie dat het op de foto niet zo goed is gegaan :)

Spannend, binnenkort maar nog een test doen en kijken of het oploopt. Ik had zondag nog een test gedaan en die was negatief, dus op zich kan het prima nog zo licht zijn lijkt me.

Dank voor het meekijken allemaal! :)

12. zasu

zasu Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,486
    1
    36
    Zie hem ook goed zou even doortesten kijken of hij donkerder word! Soannend

13. Livia4

Livia4 Actief lid

Aug 20, 2015
    135
    0
    0
    Thanks meiden, fijn om hier altijd het een en ander te kunnen bespreken.

Ik vind het maar niks met dat pipetje, dus misschien te weinig urine waardoor de controlestreep ook niet helemaal goed is. Vriendlief is nog even een andere test kopen :)

14. Linky

Linky Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    3,487
    172
    63
    Female
    De controlestreep is ook niet helemaal duidelijk, dus het kan zijn dat je net een minder goede test in handen hebt, terwijl over het algemeen deze testen wel erg goed zijn! 4 druppeltjes is echt genoeg! Dat het geklooi is met een pipet kan ik me wel voorstellen :)
    Je kunt het beste eerst in een bekertje/bakje plassen en daar met het pipetje wat druppels uithalen.
    Ik zou als ik jou was morgen of overmorgen de andere test doen, ik zie namelijk best wel een duidelijke streep en ik denk dat hij overmorgen zéker moet zijn opgelopen!

15. Livia4

Livia4 Actief lid

Aug 20, 2015
    135
    0
    0
    Bedankt Linky,

Die druppels uit het bakje halen met de pipet ging niet heel erg goed :) Net nog even de tweede gedaan van KV 2v5, dat ging iets beter. Ook weer een streep.

Welke testen raden jullie aan? Mijn vriend haalt nu die van Kruidvat early ofzo met dat plusje, die deed het ook goed toen ik de 1e keer zwanger was. Verder heb ik vorige keer elke dag getest met de Sensitest dipstick om te kijken of het opliep.

Wat doen jullie meestal?

16. eviiii

eviiii Fanatiek lid

Feb 27, 2013
    1,137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Ik zou met dezelfde test blijven testen zo zie je het beste dat hij op loopt! :)
    Super joh weer een streepje! Heb je een foto van je test? Ben erg benieuwd :)spannend!

17. Linky

Linky Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    3,487
    172
    63
    Female
    Nou ik heb niet veel testen gebruikt, maar ik vond die van de action ook wel goed! Alleen moet je die niet te vroeg doen, omdat ze iets meer hcg nodig hebben. Maar vanaf de dag dat je verwacht ongesteld te worden is laat genoeg :)

18. Livia4

Livia4 Actief lid

Aug 20, 2015
    135
    0
    0
    Ohja goed idee:) bedankt!

Hier de foto, is alleen lastig over te brengen. Morgen weer een nieuwe!

Attached Files:

19. Livia4

Livia4 Actief lid

Aug 20, 2015
    135
    0
    0
    Bedankt ook Linky voor de Action-tip!

20. PrettyLove

PrettyLove Niet meer actief

Je maakt het wel spannend, Livia! :D

Share This Page